DMN Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dama mi er allergisk mot så og si alle blomster, inkludert roser. Jeg har lenge hatt planer om å ta en rose og plukke av alle bladene, forså å feste en liten lapp til hver av de hvor det stod en setning om hvor mye hun betyr for meg. Dette er en gave som kan vare så og si livet ut, ettersom du fremdeles kan ta vare på bladene/lappene når rosen tørker. Problemet er alergien.. Noen som har samme problemet? Og noen tips til hva jeg kan gi hun?! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Lære deg origami, brette roser av papir? I tillegg til at det viser omtanke for allergien hennes viser det også "innsats" i form av at du har lært deg noe og brukt tid på å lage rosene for hennes skyld. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Den kortidéen din synes jeg var veldig bra. Hvis hun er allergisk mot bladene i tillegg, kan du jo laminere kortene etter at du har skrevet på dem. Da varer de livet ut samtidig som hun ikke får reaksjoner Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Sabla gode ideer dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå