Dofty Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg kunne trengt 48 timers Xbox Live, er det noen som er så snille nok til å gi meg en kode? PM meg hvis noen har en. Takk. Mvh. Dofty Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nja...lovte en for en stund siden å finne en men fant den ikke...men er sikker på at jeg har den liggende et sted...skal se etter når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei! Jeg kunne trengt 48 timers Xbox Live, er det noen som er så snille nok til å gi meg en kode? PM meg hvis noen har en. Takk. Mvh. Dofty Jeg har en måned Xbox Live, send PM hvis du fortsatt trenger det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har en måned Xbox Live, send PM hvis du fortsatt trenger det. Kan ta den jeg, om han ikke vil ha den Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Så klart, jeg trenger det ikke. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har. Mange Tar gjerne en :=) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har faktisk en måned liggende jeg også...men regner med jeg får bruk for den etter hvert Men gir gjerne bort den 48 timers trialen! Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det hadde vært fint vis jeg kunne fått det også, har bare 48 timer igjen som jeg fikk når jeg kjøpte Halo, setter stor pris på vis jeg kan få et. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vet ikke om jeg kanskje blir litt upopulær blandt de som ber om koder her på forumet, men dere er klar over at en som har betalt for 1 år likevel kan benytte seg av disse kodene? Live-abonnementet vil da bare fortsette ut den tiden koden gjelder når årsabonnementet har gått ut. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Hehe. Sorry men jeg trenger ikke lenger. Jeg skulle prøve å avbryte Gold, fordi det var noen som sa det til meg at det skulle funke. Noe det ikke gjorde. (Fant 1 måneds trial inni GTA IV også prøvde jeg med den, fikk ikke registrert den engang fordi jeg hadde allerede gold) Men jeg ringte Xbox Support og fikk avbrutt Gold. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kunne trenge en kode jeg óg hvis det var noen som hadde en til overs Lenke til kommentar
webma Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kunne trenge en kode jeg óg hvis det var noen som hadde en til overs Jeg har vel en sånn 48 timers sak liggende i GTA. Bare å send meg en pm så vil første og beste få en kode i retur. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Det er faktisk èn måned! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Blir sikkert utrolig upopulær nå men trodde att dette var ett forum hvor man diskuterer spill og konsollen 360 men ligner mer og mer på ett tiggeforum. Hvis mods vil kan man lage en felles tiggetråd for xboxlive men også for andre onlinespill som krever koder for å spille. Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Flaut at folk tigger sånn, men fremtida er vel sikra da. Blir vel ståeende på karljohan med en kaffe kopp å spørre: Har du en 10er til en kopp kaffe eller..... Skjerp dere, har dere ikke råd til å spille over live, så har dere ikke. Gå ut i sola istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå