loddebolten Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Noen flere som har sikta seg inn på dette hovedkortet ? https://prisguiden.no/product.php?productId=92389 Ber alle som kjøper dette dele sin erfaring,er det like stabilt som "gamle" IP35 PRO ? Vurderer sterkt å kjøpe et selv.Finner ingen tester på nettet ennå og er veldig spent på om dette er et kort å satse på. Håper noen har info ? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kaster meg på denne tråden jeg også Lenke til kommentar
frifot Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hei, jeg vet at det var texas instruments firewirekontroller på det gamle ip35 pro. Er det fremdeles det? (vurderer å kjøpe dette og bruke det i musikkstudio-Pc. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Spent på hvordan kortet klokker og om det er 2*16 PCIe elektronisk. Takler det også 4minnebrikker og grei klokk? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg finner ikke en eneste test på nettet. Tror kortet er 95% likt Pro.Eneste nye er vel 1600bus og kansje bedre kjøling ?Håper noen som har kjøpt forbarmer seg og deler litt info snart.Er det like stabilt som Pro kjøper jeg nok et sånt.liker layouten,lett å montere CPU ribba og biosresett med utvendig bryter,fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå