ZkedaR Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg lurer på å kjøpe meg en LCD skjerm, som skal brukes mest til vanlig windows bruk men så klart også en del spill og film... Kan veldig lite om LCD skjermer... Noen kriterier: Bra bilde -Greie farger -Grei oppdatering -Ikke mye over 5000,- -SVART!! -Helst DVi Noen jeg har lurt på så langt er diverse skjermer fra Samsung og Hercules... Noen anbefalinger? MVH Bjørn L Lenke til kommentar
zTab Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hva med Sony x72 Black? Har denne skjermen i sølvfarget utførelse, og jeg må si jeg er MEGET fornøyd Denne skjermen er det mange som har på lager også, f.eks www.xd.no hvor jeg kjøpte min! Samsung-skjermene er jo nesten umulig å oppdrive for tida.. Ihvertfall 172T.. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Benq lager også meget bra LCD skjermer, har i tillegg blandt markedets raskeste oppdateringsfart sjekk på dinside.no de har en test Lenke til kommentar
dnort Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har en Philips 170B2T som jeg er veldig fornøyd med og fungerer godt til spilling. Philips skjermen er som en helt annen verden når det gjelder skarphet i forhold til den gamle Sony G200 (CRT) skjermen min. Synes at Philips skjermen virker ut til å være like bra som Samsung 172T, men jeg har riktignok ikke sammelignet dem side ved side. ITButikken selger Philips skjermer. Lenke til kommentar
perbl Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan varmt anbefale Eizo L565K, hvertfall vannvittig mye bedre enn de fleste andre LCD-skjermer jeg har sett. Nå er det jo stort sett denne og Samsung 172T som kommer best ut i mange tester, så hadde også ville tatt en titt på Samsungen. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Noen jeg har lurt på så langt er diverse skjermer fra Samsung og Hercules... Sitter her med en prophetview 920dvi og den er helt topp Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 benq den nyeste har bra specs 500x1 i kontrast 16ms response. For all del ikke ta hercules de er ganske utdaterte,sats på en ny skjerm som er noen måneder gammel ikke hercules som har vært ute over halvt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå