Gå til innhold

Enkel å grei sekk, todelt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var innom elprice jeg og tok med meg den. Passer fint for mitt bruk.

Takker for svar.

Hvordan synes du sekken er?

Er den god å ha på, og er det grei plass til en liten nistepakke i tileg til kamera? :p

Noen som vet hvordan den er i forhold til Slingshot- sekken, med tanke på kvalitet vannfasthet og plass?

Lenke til kommentar
Var innom elprice jeg og tok med meg den. Passer fint for mitt bruk.

Takker for svar.

Hvordan synes du sekken er?

Er den god å ha på, og er det grei plass til en liten nistepakke i tileg til kamera? :p

Det er god plass til nistepakke, det er jo bare halve sekken som er til kamera.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan den er i forhold til Slingshot- sekken, med tanke på kvalitet vannfasthet og plass?
Jeg har Slingshot, og har kikket på Crumpler-sekken i butikken der jeg jobber. De er nokså like når det kommer til regntetthet, Crumpler-sekken har nok mer vannavstøtende stoff, mens Slingshot har regntrekk. Plassen til kamerautstyr er nokså lik, men tror Crumpler har litt bedre plass til andre ting. Personlig likte jeg ikke Crumpler-sekken særlig godt, synes den virket nokså upraktisk i bruk, men jeg har ikke _brukt_ den, så skal ikke være dønn bastant på det. Slingshot fungerer veldig godt, og jeg kommer ikke til å kvitte meg med den uansett hva annet jeg skaffer meg, fantastisk fin tursekk for kortere turer når man trenger mer enn påmontert objektiv.
Lenke til kommentar

Fin sekk som fungerer bra. Du har plass til en god del utenom kamera utstyr. Nederst i sekken er det en egen oppbevaring til kamera.

Er kanskje litt upraktisk at denne er i bunn, men det er mulig å ta den ut. Så til den prisen må jeg si meg meget godt fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...