Zappza Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Heisann! Det er et par Tromsøværinger her inne på forumet, og jeg lurte på om dere kan hjelpe meg å komme på noen festlokaler her i den flotte byen vår? Har hørt med Swingeriet, de var fullbooket fikk vi beskjed om, og Løkta er for lite. Noen andre? Bjarte Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vet at LHL, leier ut festlokale på storgatbakken. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 LHL? Huh, jaja, verdt et forsøk, tusen takk! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kaiskur 4, Driv, Kysten (kurs/kultur/konferansesenter, tidligere sykehus), Bikuben, Skarphallen (funker i alle fall til både bilutstilling og dansegalla), ørten hoteller etc. Hvor mange mennesker? Unge eller gamle, rike eller fattige, stiv stil eller uhøytidelig, bryllup eller gjenforening av russekull? Med mat og servering inkludert i leieprisen, eller med mulighet for å ordne alt selv? Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ved hurigbåtkaia er det et lokale som klassen min brukte til å ha julebordet på (30 stk). Nedenfor Dolly Dimple's og busstoppet til 34 og 42, mellom Kaigata legekontor og Trafikktriangelen. Kos deg da Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Kaiskur 4, Driv, Kysten (kurs/kultur/konferansesenter, tidligere sykehus), Bikuben, Skarphallen (funker i alle fall til både bilutstilling og dansegalla), ørten hoteller etc. Hvor mange mennesker? Unge eller gamle, rike eller fattige, stiv stil eller uhøytidelig, bryllup eller gjenforening av russekull? Med mat og servering inkludert i leieprisen, eller med mulighet for å ordne alt selv? Antall mennesker: 100+ Unge Mer fattig enn rik Uhøytidlig Linjefest for allmenn på Tromsdalen Mulighet for å ordne alt selv Takk for alle svar hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå