privinius Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg lurte på hvor jeg kan få bestilt AOC billigst. Er litt redd for at jeg bestiller fra f.eks CDON og de er utsolgt så jeg må vente på neste batch til og komme ut. Er det noen som veit om et sted hvor de har igjen? Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg lurte på hvor jeg kan få bestilt AOC billigst. Er litt redd for at jeg bestiller fra f.eks CDON og de er utsolgt så jeg må vente på neste batch til og komme ut. Er det noen som veit om et sted hvor de har igjen? Det ser ut som om Elkjøp fortsatt har CE inne. Age of Conan - Collectors edition Lenke til kommentar
alike Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=29680 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Oi! Det hadde jo vært knall med CE. Billig er det jo også. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Da jeg endelig har bestemt meg for å prøve spillet, tror jeg at jeg vil satse på å kjøpe det i butikk. Da vet jeg at jeg får den den 23 mai. Stoler ikke 100% på postgangen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå