Mr. Bojangles Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tror jeg "kaprer" tråden i steden for å starte en ny..Åssen burde jeg klippe meg? Har langt, tynt ansikt og er mørkhudet..... Hadde jeg vært neger skulle jeg hatt sånn frisyre: Lenke til kommentar
B25S Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Steike, den var kul =O Men til emnet, Tipper det beste er å spørre frisøren om å lage noe som håver inn damer =) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Tipper det beste er å spørre frisøren om å lage noe som håver inn damer =) Hentesveis er en sikker vinner: Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg skal til frisøren. Har temmelig langt hår (type Sondre Lerke-størrelse), det vil si litt ned over ørene og pannluggen ganske lang over øynene. Så: Til det jeg skal spørre om; har tidligere klipt meg hjemme og hos bekjente som kan klippe, men har ikke anledning til nå. Jeg vil ha håret mitt i morgen til å bli a la dette: Hvordan skal jeg forklare med ord hvordan jeg skal bli sånn? Er litt vanskelig... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg skal til frisøren. Har temmelig langt hår (type Sondre Lerke-størrelse), det vil si litt ned over ørene og pannluggen ganske lang over øynene. Så: Til det jeg skal spørre om; har tidligere klipt meg hjemme og hos bekjente som kan klippe, men har ikke anledning til nå. Jeg vil ha håret mitt i morgen til å bli a la dette: Hvordan skal jeg forklare med ord hvordan jeg skal bli sånn? Er litt vanskelig... Det blir nok litt vanskelig. Bare ta med et bilde.. Edland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå