ekwathne Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg skal klippe meg på fredag og lurer på hvordan moten er nå. Må være korthåret. Kom gjerne med bilder. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Tror nok ikke det er noe for meg:P Andre forslag? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Man må jo vite din ansiktsform. "Stilige" sveis på noen er nødvendigvis ikke pent på deg. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Man må jo vite din ansiktsform. "Stilige" sveis på noen er nødvendigvis ikke pent på deg. Så var det det å legge ut bilde av seg selv da:P Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Svaret ligger i din avatar! Du ville uten tvil kledd en chuck-cut! Fra spøk til alvor, spør frisøren. De har ofte litt peil på hva som kan se greit ut. Du må selvfølgelig hinte litt til hvilken stil du vil ha. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 ordne måne, slår alltid ann på gamlehjem Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg styla håret litt.. Skal klippe meg selv i morgen.. Men har jo egen frisør.. Både for meg og broren min.. Og hun vet hvordan vi vill ha håret.. Men noen ganger blir det litt kort da.. Men nok OT.. Hva er din stil? Hva liker du best? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Har vell egentlig ingen spesiell stil. Derfor jeg spør om tips her. Noe som passer meg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg syns du kunne hatt litt lengre hår enn det på bilde i hvertfall. Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Bare si at du skal dra damer, så ordner frisøren sikkert noe stilig Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det var ikke så lett å se ansiktsformen på bildet XD Om det er firkanta, smal elns. Jeg antar det er smal utifra bildet. Jeg tror kanskje du kler en litt rufsete stil. Bruk stylingprodukt og rufse til tuppene. Kan være litt greit med litt mer volum (ikke afrosveis-dimensjon da ). Spør frisøren helst. De vet sikkert bedre. Men når du skal klippe deg så SI at sveisen MÅ matche ansiktsformen din. Har selv hatt par frisørulykker hvor de overhodet ikke tok hensyn til ansiktsformen min. Sist gang jeg var hos en frisør til reparasjon så ba jeg om dette spesifikt og da hadde jeg hvertfall noe som kledde meg. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 5mm matcher alt. Kom til Drammen så gjør jeg det gratis for deg . Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 5mm matcher alt. Kom til Drammen så gjør jeg det gratis for deg . Er du broren til Joakim Fevang? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har klipt meg nå jeg.. Tok sånn kort sveis.. Dro litt wax i håret.. Og finitô.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Mye mindre vedlikehold med 7mm, fungerer topp! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Klippet meg igår. Ble kort men slik at jeg kan rufsete det til. Frisøren fikk gjøre akuratt det hun ville. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kort på siden som følger en linje nedover på siden mot nakken. Lengre midt på oppå hodet og bak, rufs dette til både oppå hodet og bak og hank in komplimentene¨. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tror jeg "kaprer" tråden i steden for å starte en ny.. Åssen burde jeg klippe meg? Har langt, tynt ansikt og er mørkhudet..... Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå