0hi0 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei. Jeg lurer på om vi i det hele tatt trenger diskettstajoner. Lurer også på om jeg trenger det når jeg vil oppdatere bios'en. Har hovedkortet Asus P5N-D( https://prisguiden.no/product.php?productId=90728 ) Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nei, vi trenger det ikke. De aller fleste produsenter har egne verktøy for å kjøre oppdateringen direkte i feks. Windows. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Eller via USB minnepinne. F.eks. Asus' EZ FLASH (som du finner i BIOS eller ved å trykke Alt+F2 under BOOT) Lenke til kommentar
saurånn Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 du kan også gjøre det med cd, ved å brenne en CD bootable i nero med den rette iso filen. Ta en google på det Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Har lurt litt på dette selv .. Har et Abit IP35, på nettsiden står det kun om update via floppy, ikke noe om mulighet fra USB-pinne. Kan jeg oppdatere med USB-pinne? noen som vet? Sto på Abit sine sider at jeg måtte lage en "bootable floppy disc". Edit: Hei, Leif! Endret 16. mai 2008 av MamboJambo Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Henviser til en guide jeg fant og oversatte her på forumet. (trykk på Flash BIOS -> USB Disk:) Du trenger kun en vanlig USB Disk for å flashe bios! Følg guiden og bytt Asus biosversjonene med din egen bios versjon! Endret 18. mai 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå