OlaStandal Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei, f;rst var de Num lock og n[ er det ';[.... Pluss mange andre knapper, har vista ultimate 64 bit p[ en multicom jfl92+ Alt er omvent og det er sv'rt irriterende!!! Kossen kan eg f[ fiksa det? Har vanlig standard ps2 keyboard.. Det st[r at eg har alle dei siste driverene... Men jeg vet ikke om jeg b;r avinstallere eller noe s[nt. Link etc. ville v'rt bra... HJELP!!!! Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Om jeg forstår deg korrekt har du engelsk modus på. Prøv å trykk: Alt+Shift for å bytte tilbake til norsk modus? Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Om jeg forstår deg korrekt har du engelsk modus på.Prøv å trykk: Alt+Shift for å bytte tilbake til norsk modus? det er ikke det jeg mener, det jeg mener er at mange av knappene p[ tastaturet er byttet om og endret. Jeg vil fikse det kjappest mulig.. vil det hjelpe og installere drivere p[ nytt? Viss det g[r, link? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ja, hvis du kjører "engelsk (US) modus" vil du oppleve at knappene er endret / byttet om i forhoold til hva du er vant til. F.eks. : ÆØÅ blir til ":{ og æøå blir til ';[ dersom du, som AndJak sier, trykker Alt+Shift vil dette rette seg. Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, hvis du kjører "engelsk (US) modus" vil du oppleve at knappene er endret / byttetom i forhoold til hva du er vant til. F.eks. : ÆØÅ blir til ":{ og æøå blir til ';[ dersom du, som AndJak sier, trykker Alt+Shift vil dette rette seg. Det er flere knapper enn æøå som er byttet om... Hvordan løser jeg det? Det var ikke slik før... PLZ, hjelp! Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 "F.eks." er en forkortelse på "for eksempel", så javisst ... det ER flere knapper som skiller Norsk og US oppsett. Har du i det hele tatt prøvd forslaget som nevnt ovenfor ? åjada, det var mye som ikke var sånn før, men sånn er det nå Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 "F.eks." er en forkortelse på "for eksempel", så javisst ... det ER flere knapper som skiller Norsk og US oppsett. Har du i det hele tatt prøvd forslaget som nevnt ovenfor ? åjada, det var mye som ikke var sånn før, men sånn er det nå Okei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå