It's me Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kjører, ikke XP, men win2k på en lik maskin, bare med 384Mb ram. Tror nokk hovedsakelig det er rammen som vil holde igjenn, og er vel relativt billig å oppgradere. Win2k bruker mindre ram en Xp, men om du slår av "barnehade utsende" bruker den nokk ikke stort mer en win2k, som går greit på en slik masking(men er anbefalt mer ram uansett) Hadde en Armada E500 med 600mhz prosessor og 64 (!) mb ram før jeg oppgraderte til 384mb. Prøvde å kjøre både Windows 2000 og XP. Til min store forskrekkelse gikk alt forferdelig tregt i 2000, mens XP kjørte helt greit. XP klarte skjelden å spille av feks divx pga for lite virutuelt minne, men å bruke xp ellers fungerte meget bra. Det samme kan jeg ikke si om 2000, men den klarte å spille divx når jeg endelig kom så langt. Familien har en pc med 450mhz prosessor, 128mb ram og 4mb skjermkort. Denne kjører XP, men det går ganske sakte. Iallfall for meg som er vant til en mye mye bedre pc. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kjører XP på flg. maskin: PII 266 MHz 96 MB SD RAM 4 GB 4200 RPM Disk Dette er en Toshiba Portege 7010CT bærbar. Har slått av alt av ekstrafunksjoner, og disabeled alle servicene jeg ikke har bruk for. Messenger og alt annet som ikke er nødvendig er avinstallert. Med andre ord: Tweaket som f! Dette går faktisk helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå