4MB Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Blir trance her og, ja! Blir vel å høre gjennom noen av ASOT'ene. Og nei, trance er ikke smurfe-remixer! Lenke til kommentar
Agentlegiantwithafreehand Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg mente hvilken type musikk som "capture" stemningen i Conan best utnom ingame musikken. Å sette på Trance i Conan er vel som å banne i kirka? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Hvis du er ute etter stemningen er det vel best å høre på ingame musikken? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Trance så klart Men første dagene blir det vel lydene og musikken i AoC Helt klart! Men først ingame musikk og lyder. "Can't cast that spell" "The spell is not ready yet" lol Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 For å være ærlig så er denne topicen like logisk for meg som "Hvilken musikk er best å høre på når man koker egg" Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 For å være ærlig så er denne topicen like logisk for meg som "Hvilken musikk er best å høre på når man koker egg" Tja, det blir vel litt mer sånn "hvilken musikk hører du på når du jogger?" Det finnes jo sikkert en hel del musikk som passer bra til jogging, mens andre typer musikk ikke passer like bra. Og på samme måten med age of conan, så er det sikkert fordeler å f.eks. spille noe energifylt dersom man skal gjøre noe over lang tid, f.eks. grinde. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 For å være ærlig så er denne topicen like logisk for meg som "Hvilken musikk er best å høre på når man koker egg" Reggae, helt klart. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 For å være ærlig så er denne topicen like logisk for meg som "Hvilken musikk er best å høre på når man koker egg" Tja, det blir vel litt mer sånn "hvilken musikk hører du på når du jogger?" Det finnes jo sikkert en hel del musikk som passer bra til jogging, mens andre typer musikk ikke passer like bra. Og på samme måten med age of conan, så er det sikkert fordeler å f.eks. spille noe energifylt dersom man skal gjøre noe over lang tid, f.eks. grinde. Skulle akkurat til å poste det samme som L4r5. Det blir jo bare en telletråd over hvilken musikk man liker best selv. Helt meningsløs om du spør meg. Da burde heller spørsmålet i første post vært noe slik som "Hvilken musikk passer best inn i Conan universet?" Lenke til kommentar
Agentlegiantwithafreehand Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 For å være ærlig så er denne topicen like logisk for meg som "Hvilken musikk er best å høre på når man koker egg" Tja, det blir vel litt mer sånn "hvilken musikk hører du på når du jogger?" Det finnes jo sikkert en hel del musikk som passer bra til jogging, mens andre typer musikk ikke passer like bra. Og på samme måten med age of conan, så er det sikkert fordeler å f.eks. spille noe energifylt dersom man skal gjøre noe over lang tid, f.eks. grinde. Skulle akkurat til å poste det samme som L4r5. Det blir jo bare en telletråd over hvilken musikk man liker best selv. Helt meningsløs om du spør meg. Da burde heller spørsmålet i første post vært noe slik som "Hvilken musikk passer best inn i Conan universet?" Les litt lenger opp da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 For å være ærlig så er denne topicen like logisk for meg som "Hvilken musikk er best å høre på når man koker egg" Tja, det blir vel litt mer sånn "hvilken musikk hører du på når du jogger?" Det finnes jo sikkert en hel del musikk som passer bra til jogging, mens andre typer musikk ikke passer like bra. Og på samme måten med age of conan, så er det sikkert fordeler å f.eks. spille noe energifylt dersom man skal gjøre noe over lang tid, f.eks. grinde. Skulle akkurat til å poste det samme som L4r5. Det blir jo bare en telletråd over hvilken musikk man liker best selv. Helt meningsløs om du spør meg. Da burde heller spørsmålet i første post vært noe slik som "Hvilken musikk passer best inn i Conan universet?" Les litt lenger opp da Hvis du sikter til innlegget om å "capture stemninga" så er det fremdels kun snakk om smak og behag. AKA Telletråd Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Alle dere med 5000+ innlegg er så pirkete.. Lenke til kommentar
Lurex Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg mente hvilken type musikk som "capture" stemningen i Conan best utnom ingame musikken. Å sette på Trance i Conan er vel som å banne i kirka? Har tru på at dei 3 første Mike Oldfield albuma vil funke bra! "Tubular Bells", "Hergest Ridge" og "Ommadawn". Men vil nok gi ingame musikken ein sjanse først. Har tru på den. Lenke til kommentar
Agentlegiantwithafreehand Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 For å være ærlig så er denne topicen like logisk for meg som "Hvilken musikk er best å høre på når man koker egg" Tja, det blir vel litt mer sånn "hvilken musikk hører du på når du jogger?" Det finnes jo sikkert en hel del musikk som passer bra til jogging, mens andre typer musikk ikke passer like bra. Og på samme måten med age of conan, så er det sikkert fordeler å f.eks. spille noe energifylt dersom man skal gjøre noe over lang tid, f.eks. grinde. Skulle akkurat til å poste det samme som L4r5. Det blir jo bare en telletråd over hvilken musikk man liker best selv. Helt meningsløs om du spør meg. Da burde heller spørsmålet i første post vært noe slik som "Hvilken musikk passer best inn i Conan universet?" Les litt lenger opp da Hvis du sikter til innlegget om å "capture stemninga" så er det fremdels kun snakk om smak og behag. AKA Telletråd Så, bare for å ta et eksempel, kan Trance "capture" stemingen i en verden som er tristere enn øst-europa i høy- og seinmiddelalderen? Det der er ikke smak og behag for det er jo helt umulig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Så, bare for å ta et eksempel, kan Trance "capture" stemingen i en verden som er tristere enn øst-europa i høy- og seinmiddelalderen? Det der er ikke smak og behag for det er jo helt umulig.Så klart den kan det! Det handler om assiosasjoner og stemning i musikken. Ikke sjangeren.Et annet eksempel: Kan country fange stemningen i en scifi-serie? Hvis du nå svarer nei så har du ikke sett FireFly. Det er så utrolig mye forskjellig innenfor en hver sjanger at det er helt opp til en hver hva man liker og det spesifikke stykket musikk det er snakk om. Lenke til kommentar
Agentlegiantwithafreehand Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Så, bare for å ta et eksempel, kan Trance "capture" stemingen i en verden som er tristere enn øst-europa i høy- og seinmiddelalderen? Det der er ikke smak og behag for det er jo helt umulig.Så klart den kan det! Det handler om assiosasjoner og stemning i musikken. Ikke sjangeren.Et annet eksempel: Kan country fange stemningen i en scifi-serie? Hvis du nå svarer nei så har du ikke sett FireFly. Det er så utrolig mye forskjellig innenfor en hver sjanger at det er helt opp til en hver hva man liker og det spesifikke stykket musikk det er snakk om. Nei, jeg har ikke sett FireFLy, men jeg står så abselutt for det jeg sier. For meg blir det helt feil. Greit nok, hvis en person har en assiosasjon om å slakte personer på ekte barbarisk vis mens han hører på en trance-sang, greit det. Jeg vil hvert fall få litt av feelingen som spillet selv har fokusert på, med gregoriansk sang og flerstemmig kor-sang, mektige strykere og pauker. Men det er jo bare meg da. For alle blir jo lei av ingame musikken etter hvert. Endret 15. mai 2008 av Agentlegiantwithafreehand Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Det er jo uten tvil kun EN eneste EN gruppe som kan spille musikk som passer 110% perfekt til Conan loren. Dersom dere ikke har hørt følgende sanger burde dere skamme dere over å spille Conan :O Dette er rett og slett bare perfekt.. Manowar - Call to Arms http://www.youtube.com/watch?v=nmegYCuFDlw Manowar - Sons of Odin http://www.youtube.com/watch?v=a8XIW_jUa-k Manowar - Dawn of Battle http://www.youtube.com/watch?v=J1b_9A2EFyA --- Dersom dere likte sangene så søk videre på Manowar! De har utrolig mange inspirasjonsrike og vellagde sanger av sjangeren heavy. Det kan også sies at de har en del rolige sanger som f.eks. Carry On, Courage, Swords in the wind, Master of the wind, etc. Hail and kill! Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Hmm, kanskje musikken som blir spillt i løpet av slagsenene i Lord of the Rings filmene vil passe Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Etter en stund når jeg er lei musikken ingame blir det akkurat det samme som vanlig, med andre ord alt fra zeppelin til in flames. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Bathory og Manowar blir nok vinnere her i gården. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Ingamemusikk stort sett. Kjenne hu ene som har vært med på å synge litt... Når jeg blir lei det, blir det vel litt manowar ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå