Mr. Fiskum Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Bata skal starte i TACG, så vidt som jeg så.. Men faen, spillte ikke Jardar bra mot SO da? Endret 21. mai 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Jardar spilte supert Men vi trenger 2 medicer. La inne et nytt innlegg i tråden om dette i QA forumet Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei hopp, vi får jo se da, har jo mest lyst til å hjelpe tacg ut av startgropa da Kommer tilbake hvis QA ender i fullstendig krise med bare en medic med trening. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei hopp, vi får jo se da, har jo mest lyst til å hjelpe tacg ut av startgropa da Kommer tilbake hvis QA ender fullstendig krise med bare en medic med trening. Vi må samle endene! QUACK! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 YOOHOO...andre som er 28 også...Ble lei meg når jeg ser det går under gamling Jeg er sprek som en fårepølse fremdeles jeg litt vondt i leddene og ryggen men utenom det helt gull :!: Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvordan er klanlivet i TF2 egentlig, mange norske klaner som driver på? Hvor mange er det som spiller i vær kamp / pcw? (5vs5?) Noes spessilet community nettsted som de fleste sammles på? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ikke noe stort community i norge, alle kjener alle kan du si. For øyeblikket er den største norske TF2 irc kanalen #team-norway.tf2, så har du #TF2.no som vi egentlig bør prøve få litt liv i. Du kan jo droppe innom hvis du vil. Kampene spilles i hovedsak 6on6 bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå