Earendil Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 God kveld, høgt akta forumbrukarar! I anledning til neste sommar vurderar eg å ta eit språkkurs for EF, i dette tilfellet eit intensivkurs om sommaren, då i fransk. Er det nokre som har erfaringar om språkkursa til EF og kvaliteten på desse? Tenkjer ikkje på utveksling under vgs, men eit vanleg språkkurs i utlandet, då med lengde rundt seks veker. Er det nokon som har tatt liknande kurs før hos EF og kan fortelje om dette? Kor mykje kan eg forvente å lære og ikkje minst; er det verdt prisen? På førehand takk! Lenke til kommentar
Paige Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 God kveld, høgt akta forumbrukarar! I anledning til neste sommar vurderar eg å ta eit språkkurs for EF, i dette tilfellet eit intensivkurs om sommaren, då i fransk. Er det nokre som har erfaringar om språkkursa til EF og kvaliteten på desse? Tenkjer ikkje på utveksling under vgs, men eit vanleg språkkurs i utlandet, då med lengde rundt seks veker. Er det nokon som har tatt liknande kurs før hos EF og kan fortelje om dette? Kor mykje kan eg forvente å lære og ikkje minst; er det verdt prisen? På førehand takk! Er i Boston nå igjennom EF. Tar intensivkurs i Engelsk. Syntes kurset er helt ok ikke noe mer, er ikke vært prisen det skal jeg love deg. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Har du i så fall forslag til andre operatørar eg kan bruke? Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 speak ihvertfall er noen flere også, men kommer ikke på de i farta Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Ser at prisane mellom Speak og EF er nokolunde dei samme, har du erfaringar med speak, Kenny? Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 nei, har ikke vært i utlandet selv...dessverre, har veldig lyst da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå