Gå til innhold

Erfaringar med EF?

Anbefalte innlegg

God kveld, høgt akta forumbrukarar! :)

I anledning til neste sommar vurderar eg å ta eit språkkurs for EF, i dette tilfellet eit intensivkurs om sommaren, då i fransk. Er det nokre som har erfaringar om språkkursa til EF og kvaliteten på desse? Tenkjer ikkje på utveksling under vgs, men eit vanleg språkkurs i utlandet, då med lengde rundt seks veker. Er det nokon som har tatt liknande kurs før hos EF og kan fortelje om dette? Kor mykje kan eg forvente å lære og ikkje minst; er det verdt prisen?

På førehand takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God kveld, høgt akta forumbrukarar! :)

I anledning til neste sommar vurderar eg å ta eit språkkurs for EF, i dette tilfellet eit intensivkurs om sommaren, då i fransk. Er det nokre som har erfaringar om språkkursa til EF og kvaliteten på desse? Tenkjer ikkje på utveksling under vgs, men eit vanleg språkkurs i utlandet, då med lengde rundt seks veker. Er det nokon som har tatt liknande kurs før hos EF og kan fortelje om dette? Kor mykje kan eg forvente å lære og ikkje minst; er det verdt prisen?

På førehand takk!

Er i Boston nå igjennom EF. Tar intensivkurs i Engelsk. Syntes kurset er helt ok ikke noe mer, er ikke vært prisen det skal jeg love deg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...