Gå til innhold

Hjelp til å finne hovedkort til amd socket 754

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om noen vet av en plass jeg kan finne hk til amd socket 754. Mitt har streiket, så tenkte bare å skifte ut dette å ikke halva maskinen denne gangen. Alle nettbutikker ser ut til å ha tatt bort alt av dette. Har kikket på alle plassene jeg vet av men finner ikke. Håper noen har et tips, og at denne tråden er på riktig plass:)

Mvh

Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DirekteShop.no har vel ikke akkurat de beste ryktene på seg.. Hvor i landet holder du til? Har et som ikke er i bruk og ikke kommer til å bli brukt heller.. Det er et Abit KV8 MAX3. Er dessverre noen deffekte deller på det, låsen til AGP kortet er knekt, den ene låsen til ram brikka er også knekt og NB vifta virker ikke, (har også falt av noen blader på den). Brukte kortet senest for en måned siden og funket forsatt da, Har kun klart å kjøre 512 mb ram stabilt på det, kjøpte 2Gb for litt siden som jeg ikke klarte å få til å virke på dette kortet. Hvis du ikke har planer om å bruke pcen spesiellt mye lengre og klarer å leve med dette kan du få det av meg..

Lenke til kommentar

Hei!

Takker for svar.

Skagen: Der var en nettbutikk jeg ikke har vært innom faktisk, men dessverre hadde ikke det hk AGP for skjermkort som jeg har på denne maskinen. Så da sliter jeg fortsatt.

HooligaNs117: Takker for tilbudet, men det kortet virket litt for defekt siden jeg har planer om å gi denne maskinen bort til en unge når ny skal bygges. Har 3 gb ram å greit utstyr i den, så maskinen er helt ok bortsett fra hk:(

Uansett takk for hjelp, så får jeg bare kikke videre.

Kim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...