Fr@lme Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei! Jeg lurte bare på om noen her veit om/hvordan man kan finne ut cd keyen man bruker i hl. Altså den du legger inn første gang du setter i gang spillet. Hvis noen vet det er det grenseløst hyggelig. Lenke til kommentar
FunC Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 de leser du i registret. MEn husker beklageligvis ikke nøyatktig hvor akkurat nå... : [ Denne Melding var redigert av: FunC på 2002-01-11 18:27 ] Lenke til kommentar
Håkonm Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei! Du kan laste ned et program fra nettet som heter Quick Half Life CD Key Changer. URL: http://www.snpclan.com/myg0t/qhlcdkc.rar På det prog. kan du lese og endre cd-key din i HL/CS! =) Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Kjør "regedit" gå inn på "HKEY_CURRENT_USER" etterpå går du inn på "Software", der kan du gå ned å finne en mappe som heter "Valve" inne i denne mappen vil du finne "Half Life", trykk på + på siden av Half Life mappen og gå inn på "Settings". Her ligger det en nøkkel som heter "Key" dette er din cd-key. (Det kan være at mappa som heter "Half Life" heter "Counter Strike" men det ser du.) Lenke til kommentar
Fr@lme Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Takk, jeg fant ut av det :smile: Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Hmm, selv søkte jeg bare etter valve i regedit, mye enklere enn å rote seg fram :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå