Gå til innhold

[Helt Ny!] Battlefield Heroes!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får ikke logget inn:

http://play.battlefield-heroes.com

Har min e-mail @ EA.com med passordet = fail =(

hele innloginsgreia er fail :p Først skal du validere beta keyen, så skal du knytte betaen din opp mot kontoen din, så skal du lage et nikk på heroes som ikke har noe med login navnet ditt å gjøre, så skal du lage en helt (du kan ha fire) så må du bestemme navnet på helten, altså har ikke det navnet som ikke var login navnet så mye å si. Det er litt tungvint.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Soe, hva synes dere om heroes til nå a ?

Jeg synes det var skikkelig fett i starten og egentlig artig å spille nå også en stund etter. Men kunne godt tenkt meg mer "fun", slik som de egentlig fokuserer på. Mer ting å gjøre kanskje, blir en smule snevert noen ganger. 3 typer kjøretøy bare.. Eller hva?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Syns det er best med infant map som VV jeg. Mye mer action og TT spamming :D

Jepp, VV er kul den. BB liker jeg minst. Lite exp. å hente på den banen også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
1. kan man bytte karakter/spiller mens man spiller, eller må man logge av, åsså på igjen?

2. kan man velge hvor man vil spawne? og hvordan.

1: nei, du må logge av og på slik som i f.eks MMO-spill.

2: nei, desverre

Lenke til kommentar

Er det sånn at de karakterene man har laget og levler opp nå i closed beta blir slettet når spillet kommer ut?

Er ganske teit hvis man faktisk bruker masse penger på en noe som blir sletta om en stund.

På FAQ-en står det at de man lager vil bli slettet, men på forsiden play.battlefield-heroes.com står det at de er permanente og ikke vil "wipes".

Betyr det at man kan spille på beta karakterene sine etter release, eller kommer man til å måtte starte på level 1 igjen?

Lenke til kommentar
Nei, de beholdes når offisiell versjon slippes.

De hadde en opprensking før den siste beta-runden, men da var alt gratis.

Digg, da gidder jeg faktisk kjøpe battlefounds sånn at jeg kan få XP boost og kanskje

noe outfit :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...