Stor Oddnoga Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Fikk i dag jeg også. Har spilt litt og kan bekrefte at jeg er like dårlig i dette som i andre slike spill. Men, morsomt var det. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Får ikke logget inn:http://play.battlefield-heroes.com Har min e-mail @ EA.com med passordet = fail =( hele innloginsgreia er fail Først skal du validere beta keyen, så skal du knytte betaen din opp mot kontoen din, så skal du lage et nikk på heroes som ikke har noe med login navnet ditt å gjøre, så skal du lage en helt (du kan ha fire) så må du bestemme navnet på helten, altså har ikke det navnet som ikke var login navnet så mye å si. Det er litt tungvint. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som har en nøkkel til overs? Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Wuhu! Da fikk jeg også meg en beta key for en stund siden, har fått spilt det litt, og selv om det bare er noen få baner virker spillet bra Hvertfall for dem som digger instant action Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 WOOOOO! Fikk epost: Your Battlefield Heroes Beta Key! Congratulations! WIPTIWOOP!!! Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som aner hvor lenge det er igjen av betaen? Synes denne betaen begynner å dra litt ut jeg, litt sånn som google med alle sine betatjenester Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 var vell snakk om open beta i junni/juli? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Burde være beta en stund til.. forsatt ustabilt Har forresten 2 keys. Fikk idag, men får ikke connecta ser det ut som.. er visst flere med samme problem. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg blir disconected hvert 5 minutt Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Soe, hva synes dere om heroes til nå a ? Jeg synes det var skikkelig fett i starten og egentlig artig å spille nå også en stund etter. Men kunne godt tenkt meg mer "fun", slik som de egentlig fokuserer på. Mer ting å gjøre kanskje, blir en smule snevert noen ganger. 3 typer kjøretøy bare.. Eller hva? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Syns det er best med infant map som VV jeg. Mye mer action og TT spamming Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Syns det er best med infant map som VV jeg. Mye mer action og TT spamming Jepp, VV er kul den. BB liker jeg minst. Lite exp. å hente på den banen også. Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 har to spørsmål. kan man bytte karakter/spiller mens man spiller, eller må man logge av, åsså på igjen? 2. kan man velge hvor man vil spawne? og hvordan. fant min key her igår, er sikkert flere igjen! http://myinternetservices.com/battlefield-...es/giveaway.php Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 1. kan man bytte karakter/spiller mens man spiller, eller må man logge av, åsså på igjen?2. kan man velge hvor man vil spawne? og hvordan. 1: nei, du må logge av og på slik som i f.eks MMO-spill. 2: nei, desverre Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som veit når serverne er oppe igjen? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Syns det er best med infant map som VV jeg. Mye mer action og TT spamming Jepp, VV er kul den. BB liker jeg minst. Lite exp. å hente på den banen også. Motsatt her. Lenke til kommentar
Ebob Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er det sånn at de karakterene man har laget og levler opp nå i closed beta blir slettet når spillet kommer ut? Er ganske teit hvis man faktisk bruker masse penger på en noe som blir sletta om en stund. På FAQ-en står det at de man lager vil bli slettet, men på forsiden play.battlefield-heroes.com står det at de er permanente og ikke vil "wipes". Betyr det at man kan spille på beta karakterene sine etter release, eller kommer man til å måtte starte på level 1 igjen? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nei, de beholdes når offisiell versjon slippes. De hadde en opprensking før den siste beta-runden, men da var alt gratis. Lenke til kommentar
Ebob Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nei, de beholdes når offisiell versjon slippes.De hadde en opprensking før den siste beta-runden, men da var alt gratis. Digg, da gidder jeg faktisk kjøpe battlefounds sånn at jeg kan få XP boost og kanskje noe outfit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå