binko Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Meh, det har vært oppe flere ganger før, det er et gratisspill, sannsynligvis ikke høyest på prioriteringslisten, og kan for alt jeg vet ledes av en gjeng studenter eller nyutdannede, eller folk som er uerfarne på områdene innenfor spillmaking. Ikke forvent for mye av sluttproduktet heller. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Spillet skulle vært ute før 2008 var ferdig men nå på begynnelsen av 2009 begynner de med beta sign up..Hører ikke hjemme noen steder.. De må skjerpe seg. De sa de skulle være ferdig sommeren 2008 Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) mhm de release datoene har vert helt på tryne "summer 2008" " fall 2008" " 2008 " så fjernet de hele greia Så fram til slakke sommer kvelder med dette spillet jeg men nei da Endret 22. januar 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Og skulle ikke bf3 også komme i 2008? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 bf3 er vel ikke direkte bekreftet? bare sagt at dice holder på med med flere BF spill enn bf: heroes og lekket ut et ark med notater som kan omhandle BF3? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Blir det i det hele tatt noe av denne modden? venta lenge på den nå! Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Blir det i det hele tatt noe av denne modden? venta lenge på den nå! Er vell et eget spill da men Men er signup for lukket beta nå Endret 5. februar 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ahh, mente det var en mod jeg: p menmen, da vet jeg det. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) VIKTIG! VIKTIG! VIKTIG! VIKTIG! Battlefield Heroes skal komme i mars ifølge denne linken. fy fææn som jeg gleder meg! og jeg som har bursdag i mars (Ønsker meg penger til data) Det kommer også IKKE battlefield 3 MEN Det kommer Battlefield Bad Company og Battlefield 1943:D:D:D:D:D Endret 6. februar 2009 av AttHack Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 VIKTIG! VIKTIG! VIKTIG! VIKTIG! Battlefield Heroes skal komme i mars ifølge denne linken. fy fææn som jeg gleder meg! og jeg som har bursdag i mars (Ønsker meg penger til data) Det kommer også IKKE battlefield 3 MEN Det kommer Battlefield Bad Company og Battlefield 1943:D:D:D:D:D Hvor stod det at det kom battlefied bad company ( til pc går jeg ut ifra) og Battlefield 1943? Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 VIKTIG! VIKTIG! VIKTIG! VIKTIG! Battlefield Heroes skal komme i mars ifølge denne linken. fy fææn som jeg gleder meg! og jeg som har bursdag i mars (Ønsker meg penger til data) Det kommer også IKKE battlefield 3 MEN Det kommer Battlefield Bad Company og Battlefield 1943:D:D:D:D:D Hvor stod det at det kom battlefied bad company ( til pc går jeg ut ifra) og Battlefield 1943? nei det sto ikke der men jeg så på Battlefield 1943 og Bad Company 2 sine hjemmesider så vis de har sine egne hjemmesider tipper jeg det er sant http://www.battlefield1943.com/ den kommer med 3 baner og er gratis tror jeg http://www.battlefield.com/badcompany2 / Bad Company 2 har jeg ikke lest noe om. there you go Turbo Sindre Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Schpank you. Battlefiled 1943 så bra ut men har sett meg lei på ww2 spill. Noen flere Vietnam spill hadde jeg satt pris på! Men ettersom det er den eneste krigen USA har tapt så blir vell ikke det noe av. Endret 7. februar 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Schpank you. Battlefiled 1943 så bra ut men har sett meg lei på ww2 spill. Noen flere Vietnam spill hadde jeg satt pris på! Men ettersom det er den eneste krigen USA har tapt så blir vell ikke det noe av. Vel, det er svense DICE som lager BF spillene, så se ikke bort fra at det kommer noe nytt fra Vietnam... Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Interessen for spillet er jo ikke akkurat laber. På hjemmesiden opplyses det nå om at over 100,000 personer har signa opp for den siste lukkede betaen! Kilde Kampen om betanøklene blir tøff... Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 VIKTIG! VIKTIG! VIKTIG! VIKTIG! Battlefield Heroes skal komme i mars ifølge denne linken. fy fææn som jeg gleder meg! og jeg som har bursdag i mars (Ønsker meg penger til data) Det kommer også IKKE battlefield 3 MEN Det kommer Battlefield Bad Company og Battlefield 1943:D:D:D:D:D Hvor stod det at det kom battlefied bad company ( til pc går jeg ut ifra) og Battlefield 1943? nei det sto ikke der men jeg så på Battlefield 1943 og Bad Company 2 sine hjemmesider så vis de har sine egne hjemmesider tipper jeg det er sant http://www.battlefield1943.com/ den kommer med 3 baner og er gratis tror jeg http://www.battlefield.com/badcompany2 / Bad Company 2 har jeg ikke lest noe om. there you go Turbo Sindre shit! glemte å si at det var Battlefield Bad Company 2 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det noen andre sider med info om release for det var ingen kilder i den artikkelen. Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Betaen starter altså i morgen. De som har fått, skal vel da ha fått mail nå, om den ikke kommer i morgen. Lykke til! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som har en beta key til overs? PM meg! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Går nok raskere å signe opp for betaen selv, enn å spørre om noen har en de ikke har bruk for Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har gjort det Hvor lang tid bruker det å ta før en før en key? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå