evilleader360 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja-a. Mener du at vi skal si det kommer straks, så gjør det det da eller? Begynner å miste litt troa på det her... nei men jeg trodde noen hadde håndfaste bevis begynner også å misste troen på at det kommer Det kommer, la dem ta tid, så får vi flere baner, world domination, nye våpen og klær. Vil helst ha flere baner i og med at for tiden er det en infantry map og en stor bane, blir kjedelig i lengden. Vil ha server browser, like ikke match making systemet, savner levler og at du kan danne clan in-game, se andre sine rank når man klikker på tab (score), økt kompabilitet for Vista, haugevis av bugs og glitches og så mye mer, er litt kresen . Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Det kommer, la dem ta tid, så får vi flere baner, world domination, nye våpen og klær. Vil helst ha flere baner i og med at for tiden er det en infantry map og en stor bane, blir kjedelig i lengden. Vil ha server browser, like ikke match making systemet, savner levler og at du kan danne clan in-game, se andre sine rank når man klikker på tab (score), økt kompabilitet for Vista, haugevis av bugs og glitches og så mye mer, er litt kresen . Spørrs hvor mye EA lenger gidder å legge penger i dette spillet Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er nok det spillet som ligger lengst nede på prioriterings listen Men det er vell noe som utviklerene kan "leke" seg med og jobbe på inimellom andre spill... Tror neppe de har et eget team dedikert til dette spillet, isåfall så jobber de skremmendes sent... Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er det trygt å teste betaen nå, eller er det vilt kaos enda? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er det trygt å teste betaen nå, eller er det vilt kaos enda? Betaen blir stengt fredag, siste sjans denne uka... http://www.battlefield-heroes.com/news/closed-beta-update Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har ventet så alt for lenge på dette spillet nå! Er det noen som vet noe om oppdatert slippdato? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skulle ikke dette komme ut i vår 08 ? Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skulle ikke dette komme ut i vår 08 ? Hørte først sommer 08 jeg, siste jeg har hørt (lest i denne tråden) er jul 08, men ser ikke akuratt som om de greier dette Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Venter spent på dette spillet. BF i tegneserie stil. Må bare bli bra. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hmm nå har de bare 5 dager igjenn til å holde de lovte Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 NOen som har hørt noe mer? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nope... siden var sist oppdatert 17 desember. De har vel julefri til etter nyttår. Kanskje de åpner for open beta da... Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hmm, julen er jo over -.- Begynner å tro at det ikke kommer i det hele tatt... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Oooog, det kom ikke! -.- De sa først at det skulle komme "innen SOMMEREN 2008". Så sa de "innen 2008". Og nå sier de bare at det skal komme en gang... Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Oh no, dette hadde jeg virkelig gledet meg til Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Kommer aldri ut dette :-( Går rykter om at spillet kommer Q1 2009 Endret 3. januar 2009 av Cruentus Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 BETA KEY SIGNUP NOW LIVE! Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Signa opp nå. Håper jeg kommer med Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Signa opp jeg også, takk for tipset Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Spillet skulle vært ute før 2008 var ferdig men nå på begynnelsen av 2009 begynner de med beta sign up..Hører ikke hjemme noen steder.. De må skjerpe seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå