Gaboxx Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kom selv inn i closed beta for et par uker siden. Er igrunnen gøy nok men jeg synes kjøretøyene er litt "klossete". Men det er jo utrolig morsomt at det går an og sitte på vingene mens en annen flyr, like gøy er det ikke når denne personen kjører rett i en bygning... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nokon andre som har fått beta her som kan fortelle litt om spelet? =) Lenke til kommentar
Gaboxx Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nokon andre som har fått beta her som kan fortelle litt om spelet? =) Er mye det samme som andre BF spill bare med "cartoonish" look. Skulle gjerne delt bilder/ Videoer men Ea truer med søksmål mot folk som gjør det Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 FETT! Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Spiller betaen her folkens, kan ikke røpe mer enn at spillet eier! Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg hadde førtst lagd mitt eget Battlfield Heroes-emne i PC-Spill forumet, men så oppdaget jeg dette og og tror jeg bare overfører litt. Her er et par linker: Offisiell hjemmeside Offisiell fanside Wikipedia-artikkel Et par trailere og intervjuer Jeg har også hørt at spillet ska komme ut i 3. Kvartal(Q3). Altså juli, august og september. Så det kan godt være 2 måneder til med masse venting Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Dice skal vise spillet på Games convention det sies at spillet skal release etter den GC er ca midten av august Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er litt redd spillet kommer vil ha alt for få tilengere Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tror ikke du skal være redd for det på QAboss hvor du signer opp for beta'n "Total members 47664" Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 På hjemmesiden til BFH er det en utviklerblog der man får mye info om spillet! Det er en link lenger opp Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg tror at Dice vil antageligvis vise fram et 75-90% ferdig spill på messa i Leipzig, ellers ville de ikke ha latt folk spille det på messa....tror jeg, for jeg er optimist på at det kommer snart! Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Fikk mail om at jeg var med på beta testing idag. Spillt det litt nå. Må si jeg synes det er et artig spill! Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 det har dessverre blitt utsatt til kansje sluttene av året >: Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) huh? har du kilde til dette eller? Edit: Er sant dette her; http://www.battlefield-heroes.com/news/bat...fficial-release Endret 1. august 2008 av Martyr Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Fekk mail i dag om at eg kom med i beta. Skal teste spelet nå! Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Fikk beta key a dag.."skryte skryte".. Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som har noe nytt om når det kommer da? Syntes vi ble lovet slutten av juli, jeg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som har noe nytt om når det kommer da? Syntes vi ble lovet slutten av juli, jeg. Jepp, det vart lova i løpet av sommaren. Men det ser ut til at det blir utsatt til slutten av året. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som har noe nytt om når det kommer da? Syntes vi ble lovet slutten av juli, jeg. Jepp, det vart lova i løpet av sommaren. Men det ser ut til at det blir utsatt til slutten av året. er det ikke da battlefield 3 kommer? Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Virker som at det er rett rundt hjørnet nå Gleder meg Om noen trenger clanmedlem til bf heroes så er jeg ledig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå