Simenrf Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Noen som vet når de slipper ut spillet på nettsiden dems? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Spelet skal komme nå i sommar. Eg vil tippe seint i Juli, utan at eg kan sei noko sikkert. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er beta release (closed beta) 0.5xxx tipper de ikke vil lansere før de har nådd 1.0 (?). Men husk at de oppdaterer spillet ukentlig. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er beta release (closed beta) 0.5xxx tipper de ikke vil lansere før de har nådd 1.0 (?). Men husk at de oppdaterer spillet ukentlig. Hvem er det egentlig som får teste closed beta? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kan huske ein kunne registrere seg i håp om å bli plukka ut. Men sjangsene var ganske få, sidan det var relativt få personer som fekk teste. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kan huske ein kunne registrere seg i håp om å bli plukka ut. Men sjangsene var ganske få, sidan det var relativt få personer som fekk teste. Ahh, TRENGER ikke være anmelder eller kjenninger av dice eller noe altså? Stilig... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Eg veit ikkje heilt sikkert, men eg trur eg kan huske at ein kunne skrive seg opp på ein plass.. Og var ein ganske heldig, så vart ein plukka ut. Men trur ikkje det er fleire sjangser for å bli med i closed beta. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nei nei, får bare vente til release Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja Når kommer den da, sånn ca.? Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 blir sikkert rått, å at det er gratis blir jo spennende, kan jo få enormt mange brukere da (om det er et bra spill da) finnes jo endel gratis spill, men få i denne sjangeren/kvalitet/EA. å jeg har ferie fra 21 juli, så håper det kommer i den tiden da! Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei, Fikk meg beta key for noen dager siden;) må si dette spille er bare utrolig morro... :-) Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 r0lfu, da er vi to! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Svarten jeg gleder meg til dette spillet kommer Dette spiltet krevde vel ikke allverdens av PCen ? Stemmer ikke det ? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Dette spiltet krevde vel ikke allverdens av PCen ? Stemmer ikke det ? What kind of computer do I need to run Battlefield Heroes? We're currently aiming for a minimum requirement of: * Operating System: Windows XP or Windows Vista * CPU: 1.0 GHz * RAM: 512 Mb (1Gb on Windows Vista) * Video Card: 64Mb DirectX compliant video card with at least pixel shader 2.0 support * Hard Drive space: 1Gb of space is required to install the game * Internet connection: 256kbit Cable/DSL connection Keep in mind that this may change somewhat by the time we release Battlefield Heroes. Nevertheless we are aiming for wide availability; we don't think anyone should have a super computer to be able to play and have fun. What kind of computer do I need to run Battlefield Heroes? Endret 21. juli 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Fremdeles ikke noe nytt om release date? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ingenting nytt, nei. Tipper det kjem enten i August eller seinast September. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå