Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sitter mye for meg selv

Gjest ensomgutt

Anbefalte innlegg

Var akkurat eit program på tv om at det var lettare å koma i kontakt med andre på treningssenter, og at det var mange som gjekk der for å treffe nye folk. Og selvfølgelig for å trena.

Hvis du er over 50 år gammel, så er det nok sosialt å trene på treningsentre....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var akkurat eit program på tv om at det var lettare å koma i kontakt med andre på treningssenter, og at det var mange som gjekk der for å treffe nye folk. Og selvfølgelig for å trena.

Hvis du er over 50 år gammel, så er det nok sosialt å trene på treningsentre....

Då må eg nesten tørra å spørja deg om du har vert på treningssenter nokon gong i livet ditt ?

Lenke til kommentar

Har det noen lunde samme, sluttet på vgs i fjor, etter det har vennekretsen blitt mindre, men nå merker eg en oppgang, bare presser vennene mine litt mer for å avtale å være med de o.l

Kan gjerne være alene på rommet i uker av gangen, handle gjør mamma og doen er ut døren og inn en annen, xboxen er rett forran meg vedsiden av sofaen. Lett å bli hektet, men som du sier har du ikke noe grunnlag, begynn å tren, skaff deg en jobb eller noe eller gå litt på byen. Bare gå innom noen klubber barer og drikk en øl på hvert sted, så skal du se at du blir kjent med noen på den siste plassen du går :p

Lenke til kommentar

Då må eg nesten tørra å spørja deg om du har vert på treningssenter nokon gong i livet ditt ?

Har vært på treningstudio nå i 1 og et halvt år og må si at det ikke er kjempesosialt. Ble litt kjent med en gangske svær fyr på mitt gamle treningstudio, men ikke noe mer enn det. Men kan jo ha det litt med at jeg trener med andre jeg kjenner fra før og når jeg trener så kommer jeg for å trene og ikke å være sosial.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...