Gå til innhold

lag i cs:cz?!?!

Anbefalte innlegg

ok, eg kjøpe cs 1.6 og med det følgte condition zero. hmm, lurer på om det er eit kjekt spel tenkte eg. og starta det opp.

starta ny karriere på 1-player og starta matchen. men då det begynte, var det merkelig masse lag!

eg greier å kjøre css lett, og dataen eg sitte på er ein dell inspiron 9400 som er ganske god, iallefall god nok til cz, skulle eg tru.

kva er det som gjer at eg slik lag? eg har ingenting kjørande i bakgrunnen og eg har prøvd fleire gongar, men lag'en er lik :(

what to do, what to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følgende skal komme opp når du skriver net_graph 3 i console:

updaterate51.jpg

Er du sikker på at du skrev det rett? I så fall, kan du sjekke filen config.cfg i czero (eller czero_norwegian). Høyreklikk og velg åpne i notepad. Søk i dokumentet etter net_graph, og om du finner en linje med kommandoen, fjerner du denne. Deretter lagrer du filen og starter CS:CZ på nytt. Når spillet kjører, skriver du net_graph 3 i console.

Om dette heller ikke fungerer, går du igjen inn på config.cfg, skriver nederst:

exec autoexec.cfg

Høyreklikk på filen (config.cfg) og velg kopier, og velg lim inn etterpå. Rediger navnet på filen til autoexec, åpne filen, fjern innhold og legg inn følgende kommando:

net_graph "3"

Lenke til kommentar

fant net_graph i config og sletta det, men nå vil ikkje spelet starte... får beskjed:

"dette spillet er i øyeblikket utilgjengelig. prøv igjen senere"

har detta noko med at eg sletta net_graphic?? forresten: det sto net_graphic "0"

Lenke til kommentar

Er vel ingen kommandoer som heter net_graphic. Men endringer i cfg-filer (konfigurasjonsfiler), skal ikke ha noe med dette problemet. Men problemet løser du enkelt ved å slette Clientregistry.blob og Steam.dll fra Steam-mappen. For så å restarte Steam. :-)

Lenke til kommentar

ok, typo :p men eg får ikkje gjort så mykje nå... laderen har krasja. då krasjer dataen etter ei stund :hm: så nå sitte eg på det gamla vraket våres og vente på min neste data eller kontakt med dell... :thumbdown:

emotions right now: :dontgetit::ohmy::cry::hrm::(

Lenke til kommentar

nope, eg har oppgradert, med skjermkort og eg trur prosessoren og... men det var ikkje eg som satte den saman, så eg er litt usikker :p

men nå virke ladaren :w00t: eller, den leverer iallefall strøm til dataeb, men vil ikkje lade :\

og forresten: når eg sletta dei greiene så komme det melding om steam oppdateras når eg starta steam igjen, men det stoppa på 74% så eg prøvde på nytt, denna gongen stoppa det på 43%, så krasja ladaren... men nå får eg prøva på nytt

Lenke til kommentar

:/ vil ikkje visa fps uansett kva eg gjer, men eg såg ein liten boks som viste fps på 24 mens det loada 1-player spelet.

og det gjekk smooth når eg starta egen server og ikkje var rundt bot's... men drit i heila greiå, var ikkje så bra uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...