Gå til innhold

Nye hodetelefoner - GOD lyddemping, lyd og passform

Anbefalte innlegg

Hva er det som skiller DT770 Pro fra DT770M? Bruker de forskjellige elementer, eller er det bare putene som gir en annen lydopplevelse?

Elementene ser like ut... er ikke sikker på om de har samme delenummer.

DT770M har hele klokker og DT770 Pro har små "bassrefleks hull".

DT770M har mer dempemateriale i klokken.

DT770M har volumkontroll på ledningen.

DT770M har puter i "syntetisk skinn".

Mener jeg så noe om at det var mulig å "bygge om" DT770M til DT770 Pro ved å lage hull i klokken og fjerne litt dempemateriale. Det er kanskje ingen god ide da DT770M koster over 2000,-

Endret av bar1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slenger du ut hvor mye frakten kommer på, og linker til hvem du har tatt kontakt med når du har fått svar?

Hei! Skal kjøpe fra "Auto Pro Audio" (brukernavn på ebay: auto2nr1). Har tatt kontakt med selger (som forøvrig virker snill og grei), og han sa at frakten kommer på $40 (Priority Mail).

Da blir det totalt $187 = 950 kr. Dette blir altså prisen siden han kunne merke pakken som gift om jeg ønsket :)

Link til headset på eBay.

Okei. Så 950 kr inkl. mva + 100 kr + frakt (~100). Blir 1150 kroner det da.

Tåler DT 770 Pro litt hardkjøring med tanke på høyt volum? Eller er de ømfintlige på det punktet?

DT770 Pro tåler mer enn ørene dine og er ikke ømfintlige på det punktet. Det jeg mente var at DT770M tåler mer volum før lyden blir grøtete... døve trommiser vet du :)

Okei, det var flott å høre :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Å herrejesus! Har mottatt headetet nå, og FOR en fyldig og god lyd!! Og bassen er jo helt ekstrem til headset å være, aldri hørt noen i nærheten engang.

Dette var uten tvil et meget godt kjøp :) Anbefales på det sterkeste!!

Lenke til kommentar
Å herrejesus! Har mottatt headetet nå, og FOR en fyldig og god lyd!! Og bassen er jo helt ekstrem til headset å være, aldri hørt noen i nærheten engang.

Dette var uten tvil et meget godt kjøp :) Anbefales på det sterkeste!!

Bra du ble fornøyd. Følte det på samme måte selv etter første lyttinger med DT 770 Pro.

Endret av bar1
Lenke til kommentar

Ja, hjertelig takk skal dere ha!

Lyddempingen er jo også noe for seg selv. Når jeg har på et volum som gjør det behagelig å høre på musikk i lengden, merker ikke folk som sitter rundt meg at jeg hører på musikk en gang. Dette har vært et stort problem med mine andre headset da det blir forstyrrende for omgivelsene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...