Gå til innhold

AoC: Hvilke server alternativer har vi?


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Har lest litt frem og tilbake, her og der, men egentlig ikke kommet frem til ett fornuftig svar på hvilke serverer vi har å velge i.

 

Jeg er på jakt etter en ren RP PvE (roleplay) server, ser at de har RP PvP men ingen PvE? Ble veldig lei av PvP fra spillet Linage, likte måten det var på Earthen Ring serveren i WoW. Jeg vil gjerne rollespille, men ikke på en server hvor jeg kan julig av tullinger som ikke helt forstår begrepet "rape" hele tiden.

 

Noen som kan "shed som light" her for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal en RP'er med en RP-PvE server egentlig?

Handler RP kun om chatting? Hva med handlinger?

 

Det må jo være utrolig kjipt å rollespille en slem eller snill fyr, men du har ingen å være slem eller snill mot?

 

Eller foregår det noe ala:

1: "Boom, you're dead!"

2: "No, I'm not.. I used my master dodge spell, didn't you see?"

1: "Yea, thats just exactly what I did, and used my boomerang instead of my fireball, so it came from behind."

2: "Ahhh.. Crap" /play animation *dead*.

 

Jeg hadde faktisk foretrukket en PvP server for å vise hva jeg tenker med handliger, og ikke kun bruke fingrene for å uttrykke meg.

Lenke til kommentar

At launch, we are currently planning to have three kinds of servers.

 

 

 

PvE

 

PvE (or player-versus-environment) servers focus largely on players fighting against computer-controlled monsters and characters, with PvP limited to areas set aside expressly for that purpose.

 

 

PvP

 

PvP (or player-versus-player) servers have more widespread PvP rulesets, encouraging players to fight against each other.

 

 

PvP-RP

 

These are PvP servers with extra rules of conduct to encourage roleplaying and a more “in-character” feel in-game.

 

 

This may change as we continue the Beta process and receive feedback from our testers and fans

 

Mykje bra informasjon her. Ikkje noke meir om server type, men generel lesing om spelet.

http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;selected=1088

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
*krysse fingra for at WOW-kidsa holder seg unna RP-PvP-serverne*

 

Jeg joiner RP-PVP -bare- for å plage deg!

 

Håper dette ikke er en tom trussel, jeg håper så inderlig på at du faktisk bruker all din energi på å irritere meg gjennom hele spillet, virkelig. Du kommer til å få enorm utbytte av det, tro meg.

Lenke til kommentar
*krysse fingra for at WOW-kidsa holder seg unna RP-PvP-serverne*

 

oohhh yes!

 

Spillte WoW i tre måneder, men den utrolig lave alderen (ja, jeg veit snittalderen er over 25. . men det er på _INGEN_ måte slik det fremstår i spillet. . siden dem på 16- er dem som gjør seg bemerket (på en negativ måte)) For all del, er mange unge folk som er modne. .men dessverre er det fler som ikke er det.

 

Er ett slit gitt. .

 

Men tilbake On-topic.

 

PVP, RP-PVP, og PVE. . i alle fall til å begynne med. For oss er det RP-PVP som gjelder, mange fans av live RPG i guildet. PLuss at vi slipper teite-teite nick som "Assblaster300" "Runk3d0mpap" "supahwarr10r" "tIssEbaEsjpR0mp" etc. etc. .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...