clayman_ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har lagd forslag til pc (som kan finnes på "Hjelp til kjøp av datamaskin" forumet), men mangler et skjermkort. Hvilket skjermkort bør jeg velge for å styrke ytelsen mest mulig til dette spillet, uten å koste skjorta (da mener jeg 9800GX2)? Bør jeg se på 9800GTX forann 8800GTS? Trenger gode og raske svar, ettersom jeg satser på å bestille alle delen imorgen. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hei Du trenger ikke bedre en GeForce 8800 serien engentlig, men da må du kanskje bytte det ut om ikke så lenge får å henge med, vis du kjøper nytt spill. så anbefaler GeForce 9800GTS. de koster litt mer men da trenger du ikke å skjifte så ofte Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg kjører AoC beta på et 3870x2 kort og der går det i hvertfall bra på nesten maks innstillinger. Har ikke testet med noen nvidia kort enda, så akkurat der vet jeg ikke. Men tror nok 9800GTX også kanskje ikke er noe dumt valg. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Spiller på 8800GT atm, og går helt fint for min del med 4xAA og high (med char only shadows). Ytelsen blir i tillegg bedre over tid pga optimaliseringer. 30 fps er minimum stort sett. Ligger som regel på 45+ til opp til 90 noen steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå