mcgroven Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Indiana Jones hopper etter Luke Skywalker i et nytt Lego-spill. Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Guttungene elsker å spille Lego Star Wars, så dette her blir nok ekstra gøyt. Spesielt siden de ikke får lov å se filmene enda. Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) 6. Juni blir en merkedag for sønnen min (og for meg, host host) I likhet med dotten her har jeg en lego star wars elskende sønn. Jeg prøvde akkurat PC-demoen av Lego Indiana Jones her, og jeg må bare nok en gang bøye meg i støvet over nok en perle av et barnespill (som er like morro for voksne). Jeg gleder meg (som en unge) til å overraske han med det når jeg har fått tak i det. Jeg skal ikke nevne noe mer om det før det kommer (hysj hysj). edit : srkiveleif Endret 14. mai 2008 av _ziggy_ Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg har ingen "sønn" som de andre her, men gleder meg noe sikklig. Blir bra med litt barnslig spilling! Endret 14. mai 2008 av Bendit Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er så sjarmerende grafikk at jeg besvimer litt utrolig koselig utseende! Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Blir vel bare å klistre seg til sofaen når dette kommer ut Edit: klistre seg til tv'en heter det vel.. lol Endret 14. mai 2008 av Schweinung Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Blir vel bare å klistre seg til sofaen når dette kommer ut Edit: klistre seg til tv'en heter det vel.. lol Tja, om du har skinnsofa og det er varmt ute og du sitter i bokseren, så er ikke klistret til sofaen ett ukjent faktum. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Kommer dette spillet til PC? EDIT: Aha, leste det nå. Dette må jeg kjøpe ~Indiana Jones fanboy Endret 18. mai 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har ingen sønn som jeg kan unnskylde kjøpet av dette spillet med, men uansett skal dette i samlingen! Dama er Indy-frelst i tillegg, så har egentlig ikke noe valg Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har ingen sønn som jeg kan unnskylde kjøpet av dette spillet med, men uansett skal dette i samlingen!Dama er Indy-frelst i tillegg, så har egentlig ikke noe valg ..Så klart fikk du spillet fra jobben for å betateste det og finne feil. Det er en del av det nye lærerplanverket, så jeg er tvunget til å spillet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg