_ziggy_ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Alle andre oppdateringer går greit, men når jeg prøver å innstallere IE7 via windows update så laster den ned, så ser det hvertfall ut som den innstallerer det, når den er "ferdig" så står det at jeg må restarte maskina for å fullføre innstallasjonen eller noe, men når XP starter igjen så er fremdeles IE6 der og den gule trekanten varsler om nye oppdateringer som jo da er IE7? Det rare er at jeg nesten nettopp innstallerte XP så jeg skjønner ikke hva jeg evt. skal ha stillt på for å hindre det i å bli innstallert. Har til og med innstallert SP3 som jo liksom skulle låse IE7 til XP, men IE6 er der fremdeles? (Problemet har vært der også før jeg innstallerte SP3). Har "genuin" XP bare for å ha sagt det Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 gå til www.windows.no og last den ned derfra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Last ned Firefox eller Opera sitede. Mye bedre. Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Ja jeg gjorde det du sa nå og det funka da... Bruker mest Firefox, men er noen få ganger jeg må bruke IE. Og det er så utrolig irriterende det maset om oppdatering når det ikke er noe nytt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Last ned Firefox eller Opera sitede. Mye bedre. Forstår ikke hvorfor slike kommentarer er nødvendige. Spurte OP om et alternativ til IE7? Nei. Gi svar i henhold til det OP spør etter, ikke prøv å trolle tråder på den måten. Endret 14. mai 2008 av TCi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er det trolling? Han spurte om hjelp til å innstallere IE7, ok. Det funket jo tydeligvis ikke, så da anbefalte jeg han to andre nettlesere som gjevnt over har fått bedre kritikk og stabilitet enn IE7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå