Maranai Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 http://www.start.no/isp/?products 25mbit til 298 kroner?? det står to stjerner bak månedsprisen, men jeg bladde nedover og fant ikke noe ekstra forklaring på det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Det er ett eller annet lurt som er utelatt. Også står det opp til 25 Mbit/s, så det er vel noe om at man får det som er teknisk mulig, og eventuelt noen andre restriksjoner på bruk. Skulle jeg bestille ville jeg gjerne visst hva de to stjernene står for før jeg hadde bestilt. Endret 14. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 * Alle hastigheter er oppgitt i bruttohastighet. Lokale avvik kan forekomme på grunn av kabelkvalitet og andre forhold utenfor vår kontroll. * Gjelder kun for Osloområdet og Tønsberg. Ellers så var det ikke mye info. Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 ja, enkeltstjerne er for 'gjelder kun for Osloområdet...' mens dobbeltstjerne bak prisen er noe annet tror jeg. Noe dodgey her. 25 mbit til 298 kr er too good to be true Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå