Tokse Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 I hvilke nettbutikker kan man bestille minnebrikker og enkelt få de tilsendt i brev (så fraktprisen blir lavere)ved å kunne velge det når man handler i nettbutikken (altså ikke måtte spørre om det på mail)? Jeg vet det går ann hos XD, er det flere? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 aner ikke om det er vanlig praksis, men jeg bestilte i alle fall noen fra mpx, veit ikke hva jeg valgte som frakt, garantert det billigste. det kom i vanlig brev i postkassa Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tror Komplett og Netshop begge lar deg velge brev hvis det er under en viss størrelse/vekt og verdi. Tror grensen ligger rundt 600-1000kr, uten at jeg egentlig vet det sikkert. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Navitel.no kan sende alt under 0,5kg som brevpost. Hadde nok ikke tatt sjangsen med dyre varer, men så er jo ikke ram så kostbart i dag. Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Bestilte nettopp RAM fra både Multicom og Norek (Komplett). Begge sendte i brevs form. Fikk det raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå