ktt Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg har søk en del etter priser på mobiltelefoner og jeg har funnet du at Mobilland.no har usedvanlige billige priser i forhold til andre nett leverandører. Så jeg lurer på om Mobilland.no er en seriøs nett butikk? ps. jeg ser på priser uten abonnement) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 mener jeg hørte at de var en useriøs bedrift..... :-? Men er ikke sikker, så hvis noen vet, plz post et svar! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 det er netcoms nettbutikk!!! prisene er MED abbonnemang..... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 det er mobilvarehuset som er useriøse. tror mobil land skal være ok. Heyy. post nr 1000 Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Mixer litt i de navnene.......... :oops: Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Mobilland.no er tidligere klartsvar.net. Har alltid ansett Klart Svar som seriøse ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå