shortCut Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 ....mellom vannslanger og utstyret i PC'n - hvorfor finnes ikke sånt? Du vet - typen som er på hageslanger - bare mindre, og som lukkes når den taes av Det hadde vært noe det...:smile: Hadde blitt utrolig enklere å montere/demontere (noe jeg gjør så altfor ofte ) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Microplex skal ta inn disse, er kanskje noe sånt du er ute etter? http://home.no.net/rikkyral/images/quick.jpg http://home.no.net/rikkyral/images/quick2.jpg Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 ahh - EXELLENT!! Ventet ikke å få svar på denne :smile: Takker og bukker! Lenke til kommentar
errgo Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Glimrende! Da kan jeg ha vannkjølinga på utsida av kabinettet (mye enklere) og likevel kunne transportere PCen dersom nødvendig EDIT: Vet du når de får inn disse? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 5-6 uker var beskjeden den 30. januar. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Glimrende! Da kan jeg ha vannkjølinga på utsida av kabinettet (mye enklere) og likevel kunne transportere PCen dersom nødvendig EDIT: Vet du når de får inn disse? Utenfor, som rett på krana f.eks Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Plug 'n cool er jo også hurtigkobling Lenke til kommentar
errgo Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Haster forsåvidt ikke ennå, for jeg skal ha en Lepont 420W PSU i samme slengen og den er ikke kommet inn ennå. Dr.X: Samme prinsipp, der den lukker seg selv uten søl? Babelfisken: Hadde jo kanskje vært noe det, men hadde vært kjedelig å kommet på LAN og funnet ut at de ikke hadde noen ledig kran Dessuten er det fare for korrosjon i vannblokka med en slik løsning, kondens er en annen fare, og det hadde vært trist å våknet opp til en brent CPU fordi vannverket stengte av vannet for vedlikehold :o Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Nei, vanngjennomstrømningen stoppes nok ei ved P&C .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå