(ODIN) Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 skal ha meg ny mus. er lei av logi g5en min, begynner å bli uresponsiv syns jeg. så spørsmålet hva er den beste razer musen ute nå? tenker på responsivitet og ergonomi. takker for alle forslag Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 skal ha meg ny mus. er lei av logi g5en min, begynner å bli uresponsiv syns jeg. så spørsmålet hva er den beste razer musen ute nå? tenker på responsivitet og ergonomi. takker for alle forslag Har både Deathadder og Diamondback Deathadder sitter ganske godt i mi hand, og er veldig resposiv. Liker den. Er ikkje så oppdatert, men har ikkje razer komt med ei ny, hissig mus? 4000 dpi elr noe sant. Sjekk razerzone.com Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 takker for svar. jo de har en ny ute som heter lachesis eller noe, lurer vel for det meste på ergonomien til razer kontra logitech. Lenke til kommentar
armanite Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Kjøpte Razer Lachesis for en drøy uke siden, etter å ha brukt Logitech G5 i litt over 3 år. Logitchen satt mye bedre i hånda og var høyere enn Razer Lachesis sånn at fingerene blir holdt opp fra overflaten. Var uvandt i starten, men funker alright nå og er ikke no ubehagelig. Lille fingeren og ringfingeren berører overflaten og du har tommelen rett på forward/backward knappene på venstre side isteden for under knappene sånn som du har på Logitech G5. Heldigvis er ekstra knappene på Lachesis langt fra følsomme så du klarer ikke å uheldigvis klikke deg tilbake osv bare ved vanlig grep. Har kun testa de eldre versjonene av Razer på LAN osv, men kan si at Lachesis er ikke fult så komfortabel som de eldre. Teknisk sett er jeg kjempe fornøyd med Razer Lachesis, den er presis og tolker håndbevegelsene veldig bra. Prøvd alt fra nokså lav dpi på CS og COD4 til fult ut på Unreal Tournament 3 og er imponert over presisjonen selv på full hastighet. Via software som følger med kan du også lage configs og profiler. Her kan du endre polling-hastighet, dpi, sensitivitet i forhold til X og Y aksene (bevegelse oppover og til siden), knapper osv. som da kan aktiveres automatisk (om du vil) når starter opp et program eller spill hvor du vil ha forskjellige instillinger. Endret 15. mai 2008 av armanite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå