balleand Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 satt sammen PC-en startet den opp fikk meldingen: disk boot failure etc. satt inn win xp. så begynnte den............... til det kom til et punkt hvor den spurte meg om jeg ville avslutte fortsette eller, reparere? da funket ikke tastaturet, så jeg fikk ikke gjort noe valg, jeg ventet 5min og prøvde igjen... ingenting. så jeg skrudde av pc å skrudde den på igjen. nå får jeg ikke disk boot failure meldingen og den leser ingen cd jeg setter i. jeg har prøvd å resette cmos. funket ikke BIOS Boot device priority: 1st. removable 2nd. hard disk 3rd. cd rom 4th. Disabled Lenke til kommentar
Marv Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 prøv å sett cd-rom til first boot device og harddisk til second Lenke til kommentar
balleand Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 prøv å sett cd-rom til first boot device og harddisk til second Prøvde, funket ikke. er det ingen som noengang har hat det samme problemet? noe lingnende? det er syyyk mystisk Lenke til kommentar
balleand Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 løste problemet, takk til marv som prøvde å hjelpe Lenke til kommentar
Legolin Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 løste problemet, takk til marv som prøvde å hjelpe Fint om du forteller hvordan du løste problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå