Plankehaug Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei, her er et par av mine bilder. Krittik og Tips mottas meg glede. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 #1 Tror jeg forstår hva du vil fram til her, en "gammel" look. Men resultatet er at det ser ut som du har bommet og overredigert. #2 Dette likte jeg best. Hadde blitt bra om du hadde klonet vekk det på høyre side #3 Føler at flyene drukner i utbrenthet her. Er bildene tatt på Rygge i fjor sommer? Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 ja, de to siste er fra rygge. men jeg har ikke noe spessielt godt kamera, et vanlig digital kamera. men ønsker meg speilrefleks. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Phantomen i bilde 2 fungerte best. Klon bort flyet til høyre og gjør kanskje et enda tettere utsnitt. Behold endel himmel men klipp litt mer i rullebanen. Når det gjelder de øvrige er jeg enig med Eirik_a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå