S!m1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Som sagt har jeg nettop kjøpt meg PS3 og den funker helt fint, men når jeg skal endre koden til brukeren min kommer det opp en greie som sier at jeg skal "taste inn passordet". Hva slags passord tenker jeg da. Prøver og taste inn et passord, men kommer det en melding som sier at det var feil. Kan noen hjelpe. Endret 14. mai 2008 av the_dudesons Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Som sagt har jeg nettop kjøpt meg PS3 og den funker helt fint, men når jeg skal endre koden til brukeren min kommer det opp en greie som sier at jeg skal "taste inn passordet".Hva slags passord tenker jeg da. Prøver og taste inn et passord, men kommer det en melding som sier at det var feil. Kan noen hjelpe. DEN tok eg ikke.... Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Heh.. Se over posten din en gang til å spør hva problemet egentlig er Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 skal du endre passordet? eller? isåfal må du skrive inn det gamle først. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 skal du endre passordet? eller? isåfal må du skrive inn det gamle først. Det som er problemet er at det er allerede et passord der. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Og du vet ikke hva det er? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Og du vet ikke hva det er? Riktig! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hvis kjøpt ny i butikk - ta kontakt med butikk Hvis kjøpt brukt - ta kontakt men personen du kjøpte den av Uansett det skal ikke være slik som du beskriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå