KinG^KaoZ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Heisann, har prøvd meg endel på slike bilder nå, er mest fornøyd med dette! 3sek lukkertid, F\16 og ISO på 100! Hang utav vinduet med stativet mot døren, brukte fjernkontroll. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvordan fikk du kameraet så stødig at bilen ble i fokus? Synes det er et kjempekult bilde Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Stylish! Pene farger. Hvordan har du fått det så (bevegelses)skarpt? Kunne kanskje vært mer av bilen i bildet og/eller breddeformat btw. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Veldig god panorering regner jeg med. Ellers synes jeg også at det ble veldig tøft, men kunne ønske litt mer av bilen på venstre side av bildet. Selvfølgelig vanskelig å komponere i fart, men likevel. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Veldig god panorering regner jeg med. Han og kamera var inne i (hang ut av) bilen (skrev han). Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Blir jo panorering til en viss grad det da. Flytter kameraet i samme hastighet som motivet, slik at motivet er i fokus mens de ufokuserte områdene får en slags "motion blur". Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Takker for all kritikk! Kan vel kanskje kalles panorering, men bilen og kamera er statisk da Det ble kanskje litt lite bil, tok flere bilder med mer bil, men likte best det jeg la ut her! Ligger 3-4 andre pA flickeren min. Jeg hadde et godt grep rundt kamerareimen, eller hva jeg skal kalle den. Slik at stativet og kamera holdt seg stOdig. Bilen min rister endel, understellet var stillt inn pA det stiveste for autoslalom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå