uranus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Bildet i stor størrelse: http://farm3.static.flickr.com/2229/247649...d19af8693_b.jpg Først og fremst, jeg er fult klar over at fokuset er noe dårlig i selve ansiktet. Dette trenger ikke dere nevne, da jeg har irritert meg over dette Men ellers, motivet og slikt, vad tycks? Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) fin katt, men syns den labben på linsa forstyrret veldigt. kunne i så fall beskjert bildet slik at ikke det ble det hjørnet nede på høyre side. og så syns jeg hvitfargen i fjeset var noe unaturlig hvit ville kansje heller gjort det slik. 3 min med "fiks"knappen på windows bildefremviseren eventuelt slik Si i fra hvis jeg skal fjerne det Endret 14. mai 2008 av sttrons Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Selv syns jeg sttrons sitt bidrag ødela hele bildet. Grunnen til at jeg mener det er at poten lager utrolig bra dybde i bildet. Du har rett i at det ikke er fokus på ansiktet, det var noe av det som var med å ødela, men ikke forferdelig mye. Ellers var det veldig pene farger og stilig lys. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg er enig at første utgaven fungerer best. Og som du har sagt; det egentlig fokusen som trekker ned. Det er ikke så mye som skulle til - øynene er nesten helt i fokus; men det hadde vært fint å få fått snuten skarp også. Tom Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Motivet er fint! Personlig ville jeg prøvd å få bort alt av bakgrunnen, mellom hodet og poten, nede til høyre og under hodet/på siden. Synes også det første forsøket på å gjøre det bedre ble dårligere, både i farger og utsnitt. Utsnittet på det andre bildet sttrons bør være noe du kan vurdere:) Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg kunne ikke dy meg Ellers liker jeg bildet. Jeg synes ikke du burde croppe det noe mer. Poten på frontelementet er nettopp det som gjør bildet spesielt. Den typen interaksjon mellom fotograf og motiv er ikke akkurat vanlig her i bildekritikken. Fokusen er som du selv sier ikke helt 100%, men jeg skjønner alt for godt hvor vanskelig det er å treffe perfekt, motivet tatt i betraktning Videre synes jeg kanskje det blir veldig mørkt i kantene og mye vignettering. Vet ikke hvordan bakgrunnen er, men det hadde kanskje vært bedre å lyse den litt opp og så heller legge på litt uskarphet? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 et fint bilde! likte veldig godt fargene og lyset. og er enig at poten gjor dybde i bildet. Lenke til kommentar
emero Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Pokker! Sutehk kom før meg! Elsker slike "menskligjøring av katter, med morsom caption" bilder Endret 17. mai 2008 av emero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå