Prizefighter Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Var på trening i dag og hørte en snap/crack-aktig lyd når jeg tok dips og var litt for mye foroverlent. Hadde 20kg hengende under meg så jeg tror brystet har blitt bristet på et vis. Er nå øm i området og får litt vondt når jeg tar håndflatene og presser de mot hverandre. Noen som har noen gode ord å si om dette? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det kommer ikke helt fram HVOR du skadet deg? Var det i brystkassen eller i hendene? (Men det det høres jo ikke så ille ut egentlig.) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Det var i brystkassen. Kjennes ut som en brist i ribbeina eller noen plass der. Gjør litt vondere nå, bl.a. vondt å le/trekke inn mye luft. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er det på midten der ribbeina møtes? Det er isåfall ganske vanlig å få smerter der i sammenheng med dips. Dette går over etter et par dager i de aller fleste tilfeller Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ja, det stemmer. Litt vondt å puste i dag, og litt redusert bevegelsesmessig. Endret 15. mai 2008 av Chrisbjerk Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er nok brist i brusken mellom ribbeina. Ta det litt med ro et par dager, hvis det ikke er bedre innen en uke, gå til legen. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, det høres fornuftig ut. Takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har opplevd det samme selv. I begynnelsen kan det være forferdelig vondt, men det går over etter noen dager. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Ja du har helt rett. I går var det ganske gale. I dag er jeg plutselig mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå