Silvester Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Truanes itx lego pc basert på via epia m9000 hk. Har forøvrig en 40 gig disk og 256 mb ram. Strakk Ide kabel og strøm kabel ut bak for tilkobling av cdrom. Baksiden ovenfra: Forsiden ovenfra: Baksiden: Forsiden: Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 blir det ikke veldig varmt inni der? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 egentlig ikke. cpu holder liksom 45 grader. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 nice lego pc i grunn, hvor mye veier det a? kjekt på len vettu :wink: Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 størrelsen er forøvrig: høyde 22 cm, lengde 19 cm og bredde 15 cm vekt: 2 kg Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 du får hva du betaler for. Lenke til kommentar
sete Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg synes at den var fin jeg Vurderer og lage en selv, kanskje med Spacelego Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Tre ord: OMFG til frekk! Det der var jævli tøfft. Stå på! Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg synes at den var fin jeg Vurderer og lage en selv, kanskje med Spacelego god ide, men jeg vil ikke anbefale å lage ett atx kabinett av lego. eneste som gjør at jeg kan løfte på den er at den er kompakt bygget og at det er omtrent ikkeno tomrom samt liten vekt. Ett stort tower får en del tomrom der delene lett kan sprette fra hverandre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 en som hadde en slik på ViVaCo LAN...deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå