norvaldinho Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hei! er det noen som veit hvilke gratise bilderedigeringsprogram, som er best? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det kommer vel an på hvordan du definerer best. Av de mer avanserte er Gimp og Gimpshop. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Gimp og Gimpshop er to sider av same sak. Gimpshop er basert på ein litt eldre versjon av Gimp, men laga med eit litt anna grensesnitt (omorganiserte menyar, andre tastatursnarvegar ol.) for å gjere ein overgang frå Photoshop enklare. Eit anna program som får mykje skryt er Paint.NET. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg bruker The Gimp, og det gir meg hva jeg trenger (som ikke er så mye). Imidlertid vil jeg legge til, siden trådstarter synes å være helt på nybegynnerstadiet, at man også i superenkle programmer som Picasa på en enkel måte kan utrette ganske mye - dersom målet er å småfikse på bilder skapt i kameraet. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 FastStone Image viewer bør vel også nevnes. Den er god på billeddfremvisning og har en del enkle redigeringsfunksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå