toazty Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan koble en sub til orginalt anlegg i en 2004 mod kinetic volvo V50. hvis det er mulig å koble en sub til da... Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 har du RCA utgang(er) bak på cd spilleren din? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 vet ikke... er det RCA utganger på volvo's spillere ? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 det veit jeg ikke. Kan du ikke gå ut å se? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 kjerringa har tatt bilen med seg på jobb i dag.. men kan jo sjekker jeg det og den har RCA utgang? , må jeg brekke frem spilleren? der er en "dobbel" i disse bilene ,med skjerm og cd spiller , Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 du må nappe den ut ja. og bak skal det være to "høl". en hvit og en rød. er det vanskelig å ta den ut da? for det må du jo gjøre uansett når du skal trekke kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå