norvaldinho Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hei! jeg har nettopp kjøpt meg speilreflekskamera. så ønsker derfor å kunne bli god til å ta bilder raskt. lurer dermed på om det finnes gratis fotokurs på nett`? er det noen som vet? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg vet ikke om noe kurs, pr def. Du kan forøvrig sjekke ut fotokompendiumet som ligger øverst i denne delen av forumet. Men jeg har da noen linker som kan peke deg i riktig retning: Silverlight Photography Tutorials Photography Composition Articles Library Photography Articles at BetterPhotos.com Videre har vel "Cambridge in Colour" en god del fotorelatert. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Knut Førsund som tidligere var leder i Fotorådet driver fotoskolen.no. Aner ikke om det er bra, men han selv er ganske kunnskapsrik i alle fall. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Vårt kjære kompendium. Endret 14. mai 2008 av Eirik_a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå