Stianlol Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei. Jeg har litt lyst på en ny pc, for min bærbare klarer ikke Aoc så bra(iallefall ikke betaen). Jeg vil helst ikke legge så altfor mye penger i pc, og har funnet en til 6000: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274 Er dette et bra kjøp, og vil jeg klare å spille spillet uten å lagge? Eller må jeg betale enda mere for en bedre pc, får å få spillt conan? Hvis dere har en annen pc og anbefale i prisklassen rundt 6k, så bare gi link:) MvH Stian Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Burde nok klare å kjøre aoc på den der ja. Muligens ikke med absolutt alle instillinger på max, om det er målet må du nok legge enda litt mer i pcen. (uten at jeg kan si det for sikkert da spillet ikke har kommet ut) Om det er et alternativ for deg kan det jo bygges selv. Med mindre du har behov for alt som er i pakketilbudet fra komplett da. Endret 14. mai 2008 av lperik Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg er ikke avhengig av å kjøre spillet på max, men helst spille med grei fps, og uten lagg. Det går jo som sagt ann å bygge selv også, men har ikke noe erfaring med dette, så da er det like greit å kjøpe ferdigbygd:P Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Klarer ikke den pcen med de spesifikasjonene der å dra aoc uten lagg har funcom ett alvorlig problem Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Okei. Det høres bra ut:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå