SAS1984 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ITavisen gir terningkast 3. "skuffelse i jungelen" Positive ting: Noen av brettene er gode, noen av sekvensene godt gjennomtenkt Co-op og flerspiller fungerer bra Negative ting: Dårlig historie Middels spillbarhet Nectar er mest gimmick Dårlig grafikk og mange tekniske feil Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Haze har definitivt blitt hypa, og har blitt dratt fram i tide og utide av diverst PS3 fan boys mange ganger når det er snakk om hvordan PS3 kommer til å eie 360 i år. Men jeg har aldri forstått hypen, og har ikke brydd meg det spor om spillet egentlig. Så ingen overraskelse at dette spillet skuffer. Endret 22. mai 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Da var Eurogamer sin anmeldelse ute og det ble: 4/10 hadde trodd Haze skulle bli bedre Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Litt kjipt. Hadde håpt at dette skulle bli bedre. Skal ha meg PS3 den 12.6, da MGS4 slippes, og hadde tenkt å kjøpe dette og. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hadde store forventninger til dette spillet. Spesielt siden det er fra folkene bak Time Splitters. Husker enda med glede den dagen jeg kjøpte meg PS2 og Timesplitters. Gud så konge det var! Elsket det spillet. Regnet derfor med at Haze også skulle bli bra, men nei. Er veldig skuffet! Står garantert over... Endret 22. mai 2008 av qweac Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dårlig voice acting og kjip historie? Ubisoft er den omvendte Kong Midas, alt de tar i blir dritt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 No er det vel Free Radical Design vi må skyte her, er de som har stått for utviklinga av denne smørja. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva skjer med at overhypa spill til PS3 blir den største skuffelsen noensinne, mens overhypa spill til Xbox 360 blir mye bedre enn forventningene? Nei, nå skal Xbox 360 kjøpes inn.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Hva skjer med at overhypa spill til PS3 blir den største skuffelsen noensinne, mens overhypa spill til Xbox 360 blir mye bedre enn forventningene? Nei, nå skal Xbox 360 kjøpes inn.. Hvordan kunne f.eks. Halo 3 bli bedre enn forventningene? Spillet skulle jo redde menneskeheten fra undergangen samtidig skulle redde Bill Gates' nr. 1 plassering over verdens rikeste personer. Neida, Halo 3 reddet ikke engang Bill Gates, langt mindre menneskeheten. Dessuten ble jo Two Worlds akkurat den suksessen folk hadde håpet på Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva skjer med at overhypa spill til PS3 blir den største skuffelsen noensinne, mens overhypa spill til Xbox 360 blir mye bedre enn forventningene? Nei, nå skal Xbox 360 kjøpes inn.. Hvordan kunne f.eks. Halo 3 bli bedre enn forventningene? Spillet skulle jo redde menneskeheten fra undergangen samtidig skulle redde Bill Gates' nr. 1 plassering over verdens rikeste personer. Neida, Halo 3 reddet ikke engang Bill Gates, langt mindre menneskeheten. Dessuten ble jo Two Worlds akkurat den suksessen folk hadde håpet på Halo 3 er visstnok blitt et elsk/hat spill, og å gi Two Worlds som ett eneste eksempel på at overhypa spill skuffer til Xbox 360 blir helt feil. At enda fler av mine penger går til Microsoft hadde jeg aldri trodd, siden de lager helt forferdelig programvare (mener jeg). Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skuffende performance på dette spillet ja. Må innrømme at mine forhåpninger slo veldig feil. Men det er uansett ingen sure miner når GTA IV og MGS 4 skal fylle spilletiden min fremover. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis du kan gi et eksempel på et overhypt spill til 360 som ble enda bedre enn hypen tilsa trekker jeg det tilbake. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hvis du kan gi et eksempel på et overhypt spill til 360 som ble enda bedre enn hypen tilsa trekker jeg det tilbake. Mass Effect, BioShock og Gears of War edit: la til noen. Endret 22. mai 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Bioshock og Gears of War var absolutt ikke bedre enn hypen før lansering. Men er ganske enig med Mass Effect, men det er jo ikke så utrolig mye og ikke nok å støtte det du sier tidligere. Endret 22. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Folkens, dere er klar over at dere snakke om personlig preferanse her? Spillet overgjikk forventningene til noen, mens andre syns de skuffet. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bioshock og Gears of War var absolutt ikke bedre enn hypen før lansering. Men er ganske enig med Mass Effect, men det er jo ikke så utrolig mye og ikke nok å støtte det du sier tidligere. Nå snakker vi om overhypa spill og forventninger, og forventninger er ulike. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 For det første er alle disse 3 blitt hypt gjennom mange år som frelsere, revolusjonerende og ytterligere geniale spill. For det andre er ingen av disse eksklusive for Xbox 360. Bioshock og Gears er også til PC og Mass Effect er på tur til PC. Dessuten kommer Bioshock til PS3, litt på etterskudd, men ta det med i beregningen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er sant theMar, glemte at det ikke kan ble kalt for eksklusive siden de bare kommer til 360. Er Motorstorm/Resistance/Metal Gear Solid på PC? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå