.Lagrange. Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Sier jo mer om deg enn om spillet når du ikke skjønte en dritt. Haze er typen spill du må sette deg inn i, og forstå hva som er hvor. Så får tolla bare ta spillene dine, like greit siden du spiller GTA og er under 18 år. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 har forhåndsbestilt spillet fra AS. må bare ha spill med 4 spiller coop Lenke til kommentar
lavard Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fra GameReactor. Dropper dette ja. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Det italienske PSM har anmeldt Haze til karakteren 9/10. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Begynner nesten å se ut som et elsk/hat-spill allerede... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Gameractor anmeldte også Resistance: Fall Of Man da det kom, og gav det 6. Spillet er for meg en sterk åtter. Sier seg selv at de ikke er til å stole på. Endret 19. mai 2008 av frostbitten Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fra GameReactor. Dropper dette ja. Lurer på hvor du har funnet dette hen? Er ingen anmeldelser på noen av deres hjemmesider Da tør jeg ikke stole på det du fant Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fra GameReactor. Dropper dette ja. Lurer på hvor du har funnet dette hen? Er ingen anmeldelser på noen av deres hjemmesider Da tør jeg ikke stole på det du fant Den lå opprinnelig her: http://gamereactor.se/recensioner/13866/Haze/ Lenke til kommentar
lavard Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 De har tatt den ned ja. Merkelig. De fikk vel kjeft og trusler fra Sony tenker jeg. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 "I hurtigbuffer" hos google: Gamereactor.se - Haze Lenke til kommentar
lavard Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Haze not in HD, has 4GB install http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=141073 Faktisk bare 576p. Det er samme som vanlig PAL resolusjon omtrent, bare progressivt. Svakt. Er jo nesten blitt standard disse installasjonene også nå. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jippi då kom postbilen, og dumpa Haze ned i postkassa mi. Skal eg prøve å sjå om det er så ille som Gamereactor.se vil ha det til Skal i alle fall sjekke om det er forskjell mellom demoen bana og den "orginale" Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jippi då kom postbilen, og dumpa Haze ned i postkassa mi. Skal eg prøve å sjå om det er så ille som Gamereactor.se vil ha det til Skal i alle fall sjekke om det er forskjell mellom demoen bana og den "orginale" Det var tidlig. Hvor kom det fra? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jippi då kom postbilen, og dumpa Haze ned i postkassa mi. Skal eg prøve å sjå om det er så ille som Gamereactor.se vil ha det til Skal i alle fall sjekke om det er forskjell mellom demoen bana og den "orginale" Det var tidlig. Hvor kom det fra? Bestilte det fra platekompaniet.no på torsdags natta, fekk mail på fredag om at det var sendt og fikk det i dag. Vart litt overraska sjølv. Regna med det skulle komme torsdag eller kanskje fredag. Men fekk det i dag, gjer ikkje meg noko. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Sjokk at et PSM-magasin gir det høy karakter da ^^ Spillet så veldig stilig ut på tidlige gameplayvideoer. Jeg vil tru det er et spill man synes er bra hvis man har spilt få FPS'er og kanskje ikke er så prippen, men har du derimot prøvd en del... Call of duty, Halo f.eks, så merker du nok fort at dette er bare helt middels :] Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nå er vell Halo på akkurat samme nivå som Haze da. Sååå... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jippi då kom postbilen, og dumpa Haze ned i postkassa mi. Skal eg prøve å sjå om det er så ille som Gamereactor.se vil ha det til Skal i alle fall sjekke om det er forskjell mellom demoen bana og den "orginale" Det var tidlig. Hvor kom det fra? Bestilte det fra platekompaniet.no på torsdags natta, fekk mail på fredag om at det var sendt og fikk det i dag. Vart litt overraska sjølv. Regna med det skulle komme torsdag eller kanskje fredag. Men fekk det i dag, gjer ikkje meg noko. faen da! bestile fra AS i går, trodde de var først med alt også får du spillet I DAG? uff så heldig du var er det seriøst sant at spillet ikke er HD?` Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jippi då kom postbilen, og dumpa Haze ned i postkassa mi. Skal eg prøve å sjå om det er så ille som Gamereactor.se vil ha det til Skal i alle fall sjekke om det er forskjell mellom demoen bana og den "orginale" Det var tidlig. Hvor kom det fra? Bestilte det fra platekompaniet.no på torsdags natta, fekk mail på fredag om at det var sendt og fikk det i dag. Vart litt overraska sjølv. Regna med det skulle komme torsdag eller kanskje fredag. Men fekk det i dag, gjer ikkje meg noko. faen da! bestile fra AS i går, trodde de var først med alt også får du spillet I DAG? uff så heldig du var er det seriøst sant at spillet ikke er HD?` Tja, det er utviklerne selv som sier det så da er det trolig sant. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nok en tittel med påkrevd installasjon. Er vel straks så Sony fjerner HDD og ber folk bare kjøpe en selv, nytter jo ikke med noen 40GB nå. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Nok en tittel med påkrevd installasjon.Er vel straks så Sony fjerner HDD og ber folk bare kjøpe en selv, nytter jo ikke med noen 40GB nå. Er jo ikke verre enn å slette spilldata til spill du ikke lenger spiller, da. Jeg er forsåvidt enig, det er tungvindt og de kunne godt dempet ned litt på all data som må mates inn i boksen for og i det hele tatt kunne få spilt, det burde vært alternativt. Tilbake til topic, meninger og omtalelser fra både forum og "offisielle" nyhetssider for spill virker å være veldig spredt rundt Haze. GTA IV er, som Tine's sitat så godt illustrerer, ett "Må ha det. Bare må ha det!" kjøp, tenkte ikke engang over det. Haze er et spill jeg verken syntes er veldig bra eller veldig dårlig (Utifra den korte demoen), usikker på om jeg skal kjøpe. Det blir vel til å se på noen omtalelser, selvom disse sjelden spiller inn på mitt eget inntrykk, og se på at venner spiller. Endret 19. mai 2008 av Sheel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå