Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta kontakt, hvordan?


Gjest mhmz

Anbefalte innlegg

Hei

 

Okay skal forklare fort. Det er ei som går på samme treningsstudio som jeg går på og det er ei søt jente der jeg har lyst til å bli kjent med. Jeg har ikke pratet med jenta i det hele tatt.

Så det jeg lurer på er, hva skal jeg si for å starte en samtale eller for å få nummer eller emailen hennes?

Hadde litt blikk kontakt osv men feiga ut og turte ikke si noe.

Hvis det har noe å si er jeg 20 år, hun er omtrent samme vil jeg tru.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Hva med å spørre hu om hu snart er ferdig med et apparat hun holder på med, så setter du deg ned å snakker med henne til hun er ferdig? Med mindre hun går med en gang? :p

 

nei ikke vet jeg =D

Lenke til kommentar

Min erfaring er at jo mer jeg tenker på hva jeg skal si, jo mindre er sjansen for at jeg sier akkurat det.

 

Det gikk et a-ha opp for meg en dag jeg stod i betalingskøen på butikken. Jeg skulle til å si hei til kassadama, men personen som nettopp hadde betalt snudde seg og sa noe i steden. Så jeg måtte vente til de var ferdige å snakke. Uten å bevisst tenke over det begynte hjernen min automatisk å se for seg samtalen vår, og jeg begynte å føle meg redd og usikker.

 

Gå bort med tomt hode, stol på at du takler situasjonen og si "hei". Det er et av de beste rådene du kan få, men samtidig et av de vanskeligste bruke :)

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar
bare si noe som faller deg inn der og da.

Det minner meg om noe da jeg trente på treningsstudio før.

 

Jeg drev å trente pushdowns. Treningsrommet var ikke spesielt stort og det var få stykker der. jeg la merket til at foran meg så var det en mann og en kvinne som trente på hvert sitt apparat 3-4 meter unna hverandre. Det var ikke skrudd på musikk på studioet den dagen, så det var så og si musestille (bortsett fra pustelydene). Alle holdt kjeft og gjorde sitt. Etter 2-3 sett plutslig ut fra det blå sier manenn til dama: "Er du singel?". Dama svarte bare en kort "nei". Så ble det 5 minutters pinlig stillhet før de fortsatte med sitt :D

Lenke til kommentar

Hei. Har du trent her lenge eller?

Hei. Hva synes du om <sett inn navn på ting senteret nylig har satt opp/laget/arrangert her>?

Har dere noe til felles? Bor dere på samme plass? Bruker dere samme butikk? Finn noe å prate om, det går for det samme bare du holder prater i gang.. Ettersom hun tydligvis er på senteret flere ganger så trenger du ikke å ta det helt ut denne ganger, du har god tid. Hun forsvinner ikke.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Angående tid så har jeg ikke allverden, med tanke på at det snart er sommerferie.

Trur jeg får gå for å ikke tenke så mye på hva jeg skal si, blir bare gal av det^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...