erikman Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hei jeg har noen filmer på pcn som har masse tøffe sanger i seg som jeg kunne tenkt meg å bruker i egene filmer og legge inn på ipoden. finnes det er et program som kan gjøre denne oprasjonen. jeg har video regigerings programmet "sony vegas movie studio platinum editoin" hvis det er mulig å gjøre det med dette programmet. vil helst at programmet skal være et gratis program Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er ikke så vanskelig... Hvis du har filmfilene på pcen, kan du gå inn på www.media-convert.com og konvertere de der. Velg output format MPEG-1/2 Audio Layer 3 (som altså er mp3). Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er bare å velge "Render As..." og velge et lydformat. Lenke til kommentar
erikman Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 det er da altså mulig å klippe opp lyd fila slik at jeg får hver enklet sang Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 det er da altså mulig å klippe opp lyd fila slik at jeg får hver enklet sang Ja, så lenge du jobber i Vegas, så er dette selvfølgelig mulig... Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Et program som jeg har brukt er AoA Audio Extractor. Den kan extracte flere filer i en batch, outputte til mp3, wav eller ac3, med valgfri bitrate, samplerate og kanaler. Best av alt: den er freeware! http://www.aoamedia.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå