Gef Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg fikk nettop ADSL fra NGT...jeg har den Netopia Routeren og BRAVO linja...det som er problemet er at jeg ikke får til å connecte til folk som er på hubene, det står bare connecting helt til det kommer connection failed. Jeg har trykket på hver eneste person på Huben(e)...hva er galt? Fikk det til før når jeg hadde 56K... :-? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du må sette den på passive mode (Behind Firewall) eller åpne visse porter. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Du må sette den på passive mode (Behind Firewall) eller åpne visse porter. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Gå under settings-Connection settings. Men da kan du bare laste fra folk som er active, ikke fra andre passive. Du kan også åpne og forwarde porter i ruteren til din pc, da kan du være activ. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 File--->settings----->general---->Passive (behind a firewall) Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 For og få det til kan du gå inn på http://endring.nextgentel.no og forandre oppsettet på routeren. Der kan du blandt annet åpne porter og fjerne brannmur, noe som hjalp for meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Eg ville neppe starte med å leke med oppsettet når han ikke kan sette den på passive mode engang så eg ville ventet med det til du vet kordan ting fungerer. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Takk allesammen nå funker det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Takk allesammen nå funker det Yeah må begynne å hjelpe folk oftere istendenfor bare henge rundt off-topic og søppel plassen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Btw husk å sette den på "use small send buffer da denne gjør at det ikke går så treigt hvis du uploader til folk. File---->settings---->advance----->Use small send buffer (enable if uploads slows download a lot) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå